Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 1 | 14:31 18/11/2024 |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình), Tiếng Hàn (Trung bình)
5 sao
Bếp
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Dạy nghề ẩm thực Netspace
Bếp chính bếp việt - Đại học
2017 → 2024
Học viên xuất sắc ngành Bếp chính bếp Việt khóa 68 tại Đà Nẵng Chứng chỉ chứng nhận hoàn thành khóa học pha chế tại Trung tâm giới thiệu việc làm Tỉnh Quảng Trị
Kĩ năng
cầm chảo ra món giơn giản | |
sử dụng dao cắt thái cơ bản | |
Cán bột | |
Profiency in MS offices |
Kinh nghiệm làm việc
Nhân viên Phụ Bếp tại Nhà Hàng Đông Dương Đà Nẵng
8/2017 → 12/2017 (3 tháng)
ĐÀ NẴNG, VIỆT NAM
- Prepare food ingredients - Prepare and cut vegetables - Keep work area clean
Nhân viên Sushi tại Nhà hàng Little Tokyo Bà Nà Hills
1/2018 → 4/2018 (3 tháng)
Đà Nẵng, Việt Nam
- Make salmon fillets every day. - Make sashimi dishes such as salmon, tuna, octopus, and herring eggs. - Make sushi and nigiri. - Keep work area clean.
Đầu bếp cao cấp tại Vinoasis phú quốc
4/2018 → 1/2020 (1 năm 9 tháng)
Kiên Giang, Việt Nam
- Managed a particular kitchen station, ensuring timely preparation of high-quality Italian cuisine and vietnamese cuisian for up to 200 daily customers. - Achieved a 10% reduction in cooking time by developing an efficient mise en place system. - Played a key role in s project to enhance the menu with 3 new signature dishes, receiving positive customer feedback. - Sustained a 98 % accuracy rate in following standard recipes, which contributed to a consistent customer dining exprience. - Have full knowledge and experience in applying food safety management system standards (HACCP)
Bếp chính Casino Hoiana tại Du lịch và phát triển nam hội an ( Hoiana Casino )
2/2020 → 2/2023 (3 năm )
QUẢNG NAM, VIỆT NAM
- Preparation Chinese cuisine, Asian food and Western food of high-quality for up to 400 daily customers alcarte. - Assisted in managing ketchen operations, contributing to a 10% increase in diner satisfaction through improved service speed and quality. - Played a key role in menu development, introducing 15 new dishes that became customer favorites and boosted sales. - Managed inventory and procurement, reducing food waste. - Conducted staff training on new cooking techniques and safety protocols, enhancing kitchen efficiency. - Oversaw the catering division, serve food with high client satisfaction. - Have full knowledge and experience in applying food safety management system standards (HACCP).