Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
Tiếng Anh (Giỏi), Đức (Giỏi), Khác (nêu rõ tại giới thiệu bản thân) (Giỏi)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
EURO FH
BUISNESS ADMINSTRATION & TOURISM MANAGEMENT - Đại học
2022 → 2026
Kĩ năng
Languages: English, German , Greek | |
Computer, Hotel PMS and support programms |
Kinh nghiệm làm việc
FRONT OFFICE & RESERVATION MANAGER tại PARKHOTEL AM SOIER SEE
6/2022 → Hiện tại
BAD BAYERSOIEN
Front Office: Ensuring and maintaining the highest quality and standards in the Front Office and a team of 8 people. Cultivating guest contact and fostering strong guest relations. Actively overseeing employee training and development. Back Office: Enhancing the reservation process for both B2B and B2C guests. Providing active support to the Reservations department. Managing, establishing, and maintaining all digital systems, channels, portals, and websites. Contributing to marketing efforts, including the creation of new packages and newsletters. Expanding marketing strategies for in-house guests. Assisting in Revenue Management Additionally: Collaborating with the SPA department to improve their digital presence, streamline the reservation process, and integrate their inputs into our PMS. Participating in the digitization of various operational processes