Vương Thị Kim Khanh
Tìm việc khách sạn
I find myself a person who is active, responsible, and can withstand pressure. I am proficient in 4 English skills and can coordinate teamwork and team management. I have over 1 year of experience in the field of customer care and 3.5 months of internship at Pullman Saigon Centre with a front office position. Additionally, I still study and get more experiences, so hopefully I can have the opportunity to stick with the company in the near future.
Thông tin cá nhân
Họ và tên
Vương Thị Kim Khanh
Giới tính
Nữ
Ngày sinh
27/04/2002
Địa chỉ
320/21 Nguyễn Văn Linh, Phường Bình Thuận, Quận 7, HCM
Cập nhật
09/11/2024
Thông tin cơ bản
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Tiếng Anh (Giỏi)
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Công việc mong muốn
Ngành nghề
Tiền sảnh
Lĩnh vực
Khách sạn/ Khu căn hộ
Mong muốn về công việc
I have always been passionate about hospitality, and my desire to work in the hotel industry is driven by a genuine love for creating memorable experiences for guests. The dynamic environment of a hotel, where every day presents new opportunities to make a positive impact on someone’s stay, excites and motivates me. From a young age, I’ve been fascinated by the intricacies of hotel operations, from front desk management to guest services and event planning. I am particularly drawn to the opportunity to interact with people from diverse backgrounds and cultures, ensuring that each guest feels welcomed, valued, and cared for.
Kỹ năng
-
Tin học văn phòng 100%
-
Lắng nghe. Làm việc nhóm tốt. Xử lí tình huống tốt 100%
-
Kỹ năng giao tiếp ứng xử 100%
-
Giải quyết phàn nàn 100%
-
Làm việc tốt dưới áp lực 100%
Học vấn - Chuyên môn
Đại Học Tôn Đức Thắng
Du lịch và quản lý du lịch - Đại học - 2020 - 2024
Kinh nghiệm làm việc
Traniee tại KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Hồ Chí Minh - 4/2024 - 8/2024
I had a chance to training at Pullman with the Front Office Position. During 4 months, I experienced for many position such as Receptionist, Operator and Food&Beverage at Executive Lounge. With the Receptionist I have learnt about check-in, check-out process, comunicate to guests. For the Operator, I have learnt about using Opera System, pick up phone in three rings, take care guests.