Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
5 sao
Công việc mong muốn
Buồng phòng
Buồng phòng
Giới thiệu bản thân
Làm việc với cái tâm của mình
Trình độ học vấn chuyên môn
12/12
Kĩ năng
Sử dụng thành thạo các loại máy chuyên dụng
Có thể xử lý các bề mặt các loại đá đã xuống cấp
Kinh nghiệm làm việc
3) From 09/2011 to 02/2013 : Hyatt Rengecy DaNang Resort & Spa
Position : Assistant Manager Housekeeping
Key responsibilities:
- Assist Manager in arranging work for supervisor and employee
- Attend the meetings with Manager and other assistant, takes notes of meeting minutes and deliver to all attendees
- Receive and deliver all information for supervisor and staff
- Planning, training and oriented for supervision and staff
- Translate all documents (from Vietnamese to English and vice versa) relating to the plan
- Inventory all equipment, machine, chemical in department, missing report, for month
- Report verbally and with report to the executive management team
● From 02 to 11 / 2013 : My Mother house in HoiAn need rebuild, so I can to survey for building worker. I was request without pay a long time but my manager not accep for me. Should I resignation. When my Mother house finish rebuild, I was apply InterContinental Sun Peninsula DaNang Resort & Spa.
4) From 11/2013 to 02/2016 : InterContinental Sun Peninsula
Resort & Spa.
Position : supervisor public area
Key responsibilities:
- Assist Manager in arranging work for employee
- Attend the meetings with Manager and other supervisors, takes notes of meeting minutes, and deliver to all attendees
- Receive and deliver all information for staff
- Management and supervision of work of employees
● From 02 to 08 /2017 : I work in the Spa in Ha Noi, with position Spa Manager . Spa with style Japanese, Onsen and Spa.
5) From 8/2017 until now : Pavilion DaNang Hotel
Position : Manager Housekeeping
Key responsibilities:
- Manager in arranging work for supervisor and employee
- Attend the meetings with Manager and other assistant, takes notes of meeting minutes and deliver to all attendees
- Receive and deliver all information for supervisor and staff
- Planning, training and oriented for supervision and staff
- Translate all documents (from Vietnamese to English and vice versa) relating to the plan
- Inventory all equipment, machine, chemical in department, missing report, for month
- Report verbally and with report to the executive management team
● In this time I have setup for 3 Star Hotel Salem River DaNang