Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nhi Trần

Nhi Trần

Hồ sơ 5 sao vàng 312 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 07/12/2000, 23 tuổi

Lô F cư xá Thanh Đa, phường 27, quận Bình Thạnh, TPHCM

Cập nhật: 22/09/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Nước ngoài
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao

Giới thiệu bản thân

Kính gửi toàn thể doanh nghiệp, Em là Trúc Nhi, hiện nay em đang sẵn sàng với các cơ hội làm việc mới và mong muốn được đồng hành cùng doanh nghiệp. Em có chuyên ngành quản trị khách sạn tại trường HUFLIT. Ngoài ra em có chứng chỉ Toeic 815/990 và chứng chỉ tin học của Microsoft Office. Bên cạnh đó, em có kinh nghiệm 1 năm 9 tháng tại vị trí bộ phận đặt phòng, sales OTA kiêm chăm sóc khách hàng, quản lý fan page tại chuỗi khách sạn 3 sao ở TPHCM và Hà Nội. Và những kinh nghiệm liên quan đến bộ phận nhà hàng, ẩm thực tại khách sạn 4 sao Continental Saigon. Điểm mạnh của em là em chú ý đến tiểu tiết và thích trò chuyện cùng khách hàng, xử lý vấn đề nhanh chóng với tinh thần dịch vụ. Và điều em ưu tiên trong công việc chính là đảm bảo chất lượng dịch vụ để mang đến trải nghiệm tốt cho khách hàng nhằm thu hút nguồn khách lâu dài mang lại lợi nhuận cho doanh nghiệp. Ngoài ra em tự tin em sẽ làm tốt khi teamwork trong công việc với các đồng nghiệp trong tương lai với khả năng thích ứng học hỏi nhanh và linh hoạt. Cảm ơn các doanh nghiệp đã dành thời gian xem hồ sơ và đọc thư giới thiệu của em. Rất mong có cơ hội được đồng hành cùng doanh nghiệp trong tương lai. Trân trọng, Trần Thị Trúc Nhi.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Ngoại ngữ - Tin học TPHCM

Quản trị khách sạn - Đại học

2018 → 2022

Kĩ năng

Sales
Customer Support
Quality Assurance
Attention to Detail
Persistence
Hospitable
Understand & Convey Complex Information
Communication

Kinh nghiệm làm việc

Waitress Part-time tại Here & Now Vegetarian Restaurant

7/2020 → 10/2020 (3 tháng)

Hồ Chí Minh

- Greeting and seating guests. - Presenting the menu and answer any questions guests may have about items or specials. - Making menu recommendations and inform patrons of any specials. - Taking accurate orders via a tablet, using in-house app. - Serving food and Beverages, refills beverages and attending to additional requests. - Be familiar with the menu, including ingredients, preparation methods, and presentation. - Delivering bills and processing cash and card payments. - Addressing and resolving any guest concerns or complaints promptly and professionally. - Providing an exceptional level of customer service to guests at all times.

F&B TRAINEE tại HOTEL CONTINENTAL SAIGON 4*

11/2021 → 2/2022 (3 tháng)

Hồ Chí Minh

- Greeting guests, escorting guests to their tables and provide menus. - Assisting with seating arrangements and accommodate special requests. - Taking orders by presenting the menu and answer any questions guests may have about items or specials. - Taking food and beverage orders accurately, ensuring any dietary restrictions or preferences are noted. - Delivering food and drinks to guests promptly and accurately. - Following health code standards with regards to the handling of food. - Handling payments, ensuring accurate billing and provide change or receipts as needed. - Having customer service skills, escalating issues to the manager when necessary. - Maintaining cleanliness and organization. - Working closely with managers, kitchen staff, hosts, and other wait staff to ensure efficient service. - Following opening and closing procedures.

TELESALE tại CHANCHAO CALL CENTER

3/2022 → 5/2024 (2 năm 2 tháng)

Hồ Chí Minh

- Introducing new event/ product to customers and persuade them to purchase. - Understanding customer needs, providing useful customer information and data for business through recording calls with customers. - Receiving and resolve customer inquiries and complaints related to products.

RESERVATION CUM CUSTOMER SERVICES tại THE BLOOM HOTEL CHAIN - ZENEDEN GROUP

11/2022 → 8/2024 (1 năm 9 tháng)

Hồ Chí Minh

- Providing feedback and identifying solutions with direct supervisor, direct of sales and reacting with response on time. - Handling bookings via phone, email, or online travel agent platforms/ travel agent companies/ corporate companies, ensuring accuracy and efficiency in processing reservations. - Addressing customer concerns, resolving issues related to reservations, cancellations, or modifications. - Promoting additional services or upgrades, maximizing revenue opportunities while ensuring customer satisfaction. - Maintaining accurate records of reservations, transactions, and customer interactions. - Coordinating with other departments such as housekeeping, front desk, or sales to ensure smooth operations. - Staying informed about policies, procedures, and offerings to provide accurate information to customers. - Understanding and delivering business strategies and improving customer services through the execution of self-service - Working with other stakeholders to find solutions for hard complaints and providing advice to team members to resolve customer issues as soon as possible. - Familiarity with reservation software and systems, channel manager, online platforms to manage bookings efficiently.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Ms. Đỗ Diệu Linh - Lecturer

Đại học Ngoại ngữ - Tin học TPHCM

linhdd@huflit.edu.vn - (+84) 938113118

Mr. Nguyễn Tiến Mạnh - Restaurant Manager

Hotel Continental Saigon

N/A@gmail.com - (+84) 94 8165079

Ms. Ninh Thị Hà Phương - Director of Sales and Marketing

Zeneden Group

phuongnth@smarana.vn - N/A

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg