Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Ngọc Bảo Nguyên

Trần Ngọc Bảo Nguyên

Hồ sơ 5 sao vàng 77 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 04/02/2000, 24 tuổi

Bát Nàn, Phường Thạnh Mỹ Lợi, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh

Cập nhật: 19/07/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Đồng Nai
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499
Công việc mong muốn
Hành chính, nhân sự

Giới thiệu bản thân

Exceptionally detailed individual with employee and stress tolerance abilities. Seeking to advance a growing career as an HR officer; bringing specialized knowledge of administration, budgeting, filing, and coordinating workflow among departments.

Trình độ học vấn chuyên môn

Ton Duc Thang University

BusinessAdministration - Đại học

2018 → 2022

Kĩ năng

Microsoft Word, Excel and other related software
Comunication skill
Payroll

Kinh nghiệm làm việc

Chuyên viên nhân sự tại Chuỗi nhà hàng Momentum Hospitality

4/2024 → / (9 tháng)

Hồ Chí Minh

- Recruitment: mainly in charge of recruitment for 4-star hotel with 130 employees (social networks, websites, job centers, ...). - In charge of orientaion for new staff C&B - Timekeeping, monthly payroll. - Handle the procedure of Social Insurance, health insurance. - Develop annual HR budget instructed by HRM. - Supervise the compliance of hotel working regulations. - Prepare labor contracts. Admin tasks - Supervise the payment of taxi/ telephone bills for all departments. - Prepare files of environment protection, fire protection, food hygiene - Draft memo, benefit statements. - In charge of providing uniforms, stationeries. - Prepare documents and records for foreign workers

Nhân viên hành chính nhân sự tại Khách Sạn Nhật Hạ L'Opera

9/2022 → 4/2024 (1 năm 7 tháng)

Hồ Chí Minh

HR cum Admin Officer - Recruitment: mainly in charge of recruitment for 4-star hotel with 130 employees (social networks, websites, job centers, ...). - In charge of orientaion for new staff C&B - Timekeeping, monthly payroll. - Handle the procedure of Social Insurance, health insurance. - Develop annual HR budget instructed by HRM. - Supervise the compliance of hotel working regulations. - Prepare labor contracts. Admin tasks - Supervise the payment of taxi/ telephone bills for all departments. - Prepare files of environment protection, fire protection, food hygiene - Draft memo, benefit statements. - In charge of providing uniforms, stationeries. - Coordinate and plan teambuilding, YEP. Achievements and skills gained: - Master admin – HR tasks. - Recruitment and negotiation skills - Skill in drafting procedures, company regulations, handbook. - Design good orientation for new staffs. - Event organization, poster/ invitation design.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg