Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Thị Phương Thảo

Trần Thị Phương Thảo

Hồ sơ 5 sao vàng 205 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 25/08/1994, 30 tuổi

596 Lê Văn Hiến, Đà Nẵng

Cập nhật: 19/08/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng, Quảng Nam
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Communication and solves problem skill MS office SMILE , OPERA software English and Chinese language Careful Person

Trình độ học vấn chuyên môn

Duy Tan University

hospitality and tourism - Đại học

2012 → 2016

Kĩ năng

Communication and solves problem skill MS office SMILE , OPERA software English and Chinese language Careful Person

Kinh nghiệm làm việc

Reservation Agent tại DaNang Marriott Resort and Spa

5/2023 → / (1 năm 6 tháng)

Da Nang

-Receive and make a reservation for whole sale, FIT, Commitment. -Update new Promotions from Sale to confirm booking for Travel Agent. -Follow deposit based on guarantee policy of hotel. -Follow customer's request by email -Follow noshow and cancellation -Follow Group and Pick-up Room list. -Follow and Record revenue from commitment contracts -Send weekly room report, occupancy forecast, etc. -Update comment and BU for FD.

RESERVATION AGENT tại À LA CARTE HOTEL MAY/2022-May/2023

5/2022 → 5/2023 (1 năm )

Đà Nẵng

-Receive and make a reservation by email, telephone, sale or other department. -Send the confirmation to customer and follow deposit based on guarantee policy of hotel. -Update customer's request and associate with other deparment to handle reservation if any. -Update noshow and cancellation to charge or avoid unwanted comission. -Assit supervisor with group by updating rooming list. -Know all types of room as well as their location and layout, update rate, promotion for up selling. -Keep record reservation booked on the day, cancellation, weekly room report, occupancy forecast, etc. -Handling in and out going telephone calls and transfer to the related department.

GUEST SERVICE SUPERVISOR tại COCOBAY JUL 2017- FEB 2019

7/2017 → 2/2019 (1 năm 7 tháng)

Đà Nẵng

-Support team to complete the check_in and check_out process -Solve guest's request or complaint at hotel and following until guest check_out. -Check all arrival information, directly check and coordinate the preparation of the VIP room. - Training on skills and skills for employees -Check the logbook to handle guest information. -Check the lock card from the living room to make sure it is always working. -Check status of rooms with customers and room department to avoid mistake. -Track payment of FIT and group. -Assisting the FOM to improve employees and hotel's service. - Make reservation for FIT and Group in case reservation department out of shift.

GUEST SERVICE AGENT JUN/2016-JUL/2017 tại LANTERN HOTEL

6/2016 → 7/2017 (1 năm )

Hoi An

GUEST SERVICE AGENT AT LANTERN HOTEL JUN/2016-JUL/2017 -Do check in/ check out for guests -Communicate with guest to help them have a good trip and up selling hotel's service. -Solve guest request and complaint -Coordinating with other department to keep service running smoothly. -Check logbook and handle problem until done. -Prepare the settle payment for guest .

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg