Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Linh Chi

Linh Chi

Hồ sơ 5 sao vàng 142 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 28/07/2002, 22 tuổi

Minh Khai, Bắc Từ Liêm

Cập nhật: 20/06/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

Equipped with a recent degree in Hotel Management and a dynamic, creative personality, I thrive in providing exceptional customer care. My organizational skills and attention to detail ensure I can quickly grasp new tasks and excel in fast-paced environments. Through my internship experience, I honed my ability to effectively support guests and navigate various situations. I'm eager to leverage my skills and contribute to creating a truly rewarding guest experience in a new and exciting opportunity.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Công nghiệp Hà Nội

Quản trị Khách sạn - Đại học

2020 → 2024

Kĩ năng

Community
SLOVING PROBLEM
Time Management
customer service

Kinh nghiệm làm việc

F&B Intern tại InterContinental Hanoi Landmark 72

1/2024 → 3/2024 (1 tháng)

Hà Nội

Code of behavior procedure Care, control, and handling of equipment how to polish glassware, chinaware, and cutlery How to greet guests and farewell to the Guest How to set up the table for afternoon tea and food serving Sequence of service How to serve non-alcohol drinks (tea, coffee, juice) How to serve soft drink How to serve alcohol drink ( beer and cocktail) How to serve the wine Drink and food menu knowledge How to seat guests and present the menu Suggestive and upselling How to take order How to post the orders on micros system How to pick up and serve the food How to clear and clean the table how to check guest satisfaction How to handle guest complain How to present and collect a bill How to serve the bingsu How to make the daily report

F&B Intern tại Sen Grand Hotel & Spa

5/2023 → 8/2023 (3 tháng)

Hà Nội

Be present at the work location 5-10 minutes before each shift to ensure attire, behavior and shift assignment; Arrange tables, chairs, tablecloths, flower vases, tablecloths... in standard locations of the restaurant; Clean tables, chairs, bowls, plates, knives, spoons, forks and arrange according to regulations (if any); Ensure enough quantity for each shift; Prepare all necessary tools to serve dishes according to regulations; Check and have the guest list; Always ready to serve; Prepare a luncheon or dinner party: carefully set up according to customer requirements; Pay attention to every customer so they feel comfortable and satisfied with the restaurant; Clean up to prepare to serve the next customers; Psychological preparation and ability to withstand high work pressure;

F&B Intern tại Sen Grand Hotel & Spa

6/2022 → 9/2022 (3 tháng)

Hà Nội

Be present at the work location 5-10 minutes before each shift to ensure attire, demeanor, and shift assignment; Set up tables, chairs, tablecloths, flower vases, placemats,... in the standard restaurant locations; Clean tables, chairs, dishes, plates, knives, spoons, forks and set up according to regulations (if any); Ensure an adequate quantity for each work shift; Prepare all necessary utensils for serving food according to regulations; Check and have a list of guests; Always be ready to serve guests.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg