Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
30 - 40 triệu
HCMC
Tiếng Nhật (Khá)
10 - 24
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Training and Development | |
Tổ chức công việc | |
Quản lí thời gian | |
Quản lý | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Pha chế rượu và cà phê ý |
Kinh nghiệm làm việc
Assistant Manager tại Il Corda
9/2022 → Hiện tại
Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Train and lead more than ten ambitious employees. - Guide and organize marketing plans of new programs to team members - Provide cross-languages of Japanese, English and Vietnamese interpreting service for inhouse customers. - Handle customer complaints by providing solutions, often within a time limitto ensure the customer is satisfied. - Identify customer needs or desires in order to recommend the appropriateproduct or service. - Use software systems of the company to be able to communicateeffectively with incoming inquiries. - Be able to process orders, forms, applications, or requests. - Work with colleagues when necessary to resolve customer complaints.