Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Linh Nguyen

Linh Nguyen

Hồ sơ 5 sao vàng 66 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 08/11/2002, 22 tuổi

An Dương, Hải Phòng

Cập nhật: 13/06/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hải Phòng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

A dedicated, focused employee who feels that my greatest strength is first and foremost a strong commitment to providing the highest level of loyalty and service to colleagues and customers of the business. Second, the ability to develop and maintain close working relationships with my colleagues. Third, I always review processes and identify ways to improve efficiency.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Hải Phòng

Văn Hoá Du Lịch - Đại học

2020 → 2024

GPA 3.29/4.0

Kĩ năng

Giao tiếp thuyết trình
Lắng nghe và xử lý tình huống

Kinh nghiệm làm việc

Waitress tại Khách Sạn CẢnh Hưng

8/2022 → 5/2024 (1 năm 8 tháng)

Hải Phòng

- Greeting customer by using body language or language, attending to their needs. - Introducing the dishes on the menu to customers, paying close attention to every detail - Cooperation and support for colleagues and new employees

Trainee GSA tại Sheraton Hai Phong

6/2023 → 8/2023 (2 tháng)

Hải Phòng

Greeting customer by using body language or language, in person or on the telephone; answering or referring inquiries. Directs customers by giving instructions. Following procedures; monitoring logbook; issuing visitor badges to maintain security. Support check-in and check - out process Support work at Club Lounge.

Trainee GSA tại AVANI Hải Phòng Harbour View

2/2024 → 6/2024 (4 tháng)

Hải Phòng

To greet all guests, including welcoming, attending to their needs, and providing interpretation services. - Coordinate all aspects of group arrivals, ensuring a smooth check-in process, attending to their needs during their stay, and handling billing procedures. - Provide support to colleagues by assisting with individual guest check-in and check-out processes. Achievements: - Acknowledged by the General Manager for exemplary dedication and enthusiasm during training. - Profcient in utilizing the OneS system to enhance operational efficiency.

Mong muốn về công việc

As a recent graduate, I'm seeking a workplace that prioritizes my professional and technical development. I aim to join a company with a strong emphasis on training and mentorship. Specifically, I'm looking for an organization that offers clear pathways for advancement and ensures stable compensation, including salaries, bonuses, and adherence to labor laws.

Giải thưởng

3rd student-level scientific research

6/2024

Researching historical and cultural relics in Hai Phong and providing solutions in developing and preserving local historical relics

1st school Olympic English.

4/2023

Presentation and criticism in English for non-majors

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg