Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nhã Thy

Nhã Thy

Hồ sơ 5 sao vàng 100 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 17/06/2001, 23 tuổi

458/40A Huỳnh Tấn Phát, phường Bình Thuận, quận 7, Hồ Chí Minh

Cập nhật: 04/06/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

As a dedicated hospitality professional with a strong background in front office and marketing roles, I bring international experience and expertise in customer service. I hold a Master of Arts in Hospitality and Tourism Entrepreneurship from the University of Derby and a Bachelor of Arts in Hospitality Business Management from Washington State University. Currently an E-commerce Officer, I excel in managing online booking engines and enhancing guest experiences.

Trình độ học vấn chuyên môn

Orono High School

Trung học

2017 → 2018

Cesar Ritz Colleges Switzerland

Master of Arts in Hospitality and Tourism Entrepreneurship - Thạc sĩ

2022 → 2024

Validated by University of Derby

Cesar Ritz Colleges Switzerland

Bachelor of Arts in Hospitality Business Management - Đại học

2018 → 2020

Validated by Washington State University

Kĩ năng

Tin học văn phòng
upselling
Lắng nghe và xử lý tình huống
PMS Opera
Giải quyết phàn nàn
Sắp Xếp Tổ Chức Công Việc
Quản lý thời gian

Kinh nghiệm làm việc

E-commerce Officer tại Sherwood Suites

5/2024 → / (6 tháng)

Hồ Chí Minh

Managing online booking engines includes managing customer service, reservations, inventory and analytics

Front Desk Agent & Concierge tại Four Seasons Hotel St. Louis

2/2023 → 2/2024 (1 năm )

St. Louis, Missouri, USA

Check-in/out for guests, entertainment or sport groups Blocking rooms daily Take walk-in reservations, adjust reservations if needed Billing tasks such as refunding, adjusting, or posting charges Perform upsell for rooms Answer phone calls about hotel information, reservations, or restaurant recommendations. Perform manager's tasks when there is no manager on duty Train new employees Perform all Concierge tasks when needed

Talent Acquisition tại Plusteam Global

11/2021 → 4/2022 (5 tháng)

Hồ Chí Minh

Find IT candidates that would qualify all the requirements of the Clients Check the candidate's English through interviews Help the candidates during the process until they are onboarding Headhunting

Front Office Intern tại CBRE Phú Mỹ Hưng

6/2021 → 7/2021 ()

Hồ Chí MInh

Help departments to communicate Help when the guests have any requests or issues Gather reports every months for the property Do check-in/check-out and reservations Charge rental and any extra fees

Marketing Intern tại The Reverie Hotel Saigon

12/2018 → Hiện tại

Hồ Chí MInh

I worked as a Marketing intern at The Reverie Saigon Hotel for 6 months. My job is mostly promoting special deals about my hotel on social media or thinking of other promotions in order to attract more customers

Mong muốn về công việc

I am seeking a challenging position in the hospitality and tourism management sector where I can leverage my experience and skills to enhance customer experiences and improve operational efficiency. With a strong background in hotel management and marketing, I aim to work in a dynamic and challenging environment where I can contribute to the growth and success of the organization. I am particularly interested in roles related to customer service, operations management, and e-commerce, where I can utilize my organizational, time management, and effective communication skills to their fullest potential.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Abby Selimovic - Front Office Supervisor

Four Seasons Hotel St. Louis

abby.deleon@fourseasons.com - +13148815800

Leila Leone - Manager in Training

Four Seasons Hotel St. Louis

leila.leone@fourseasons.com - +13148815800

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg