Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyen Huong Thao

Nguyen Huong Thao

Hồ sơ 5 sao vàng 612 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 20/12/1992, 32 tuổi

63 Tran Quoc Thao p7 q3

Cập nhật: 31/07/2016

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
25 - 99
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị

Giới thiệu bản thân

Im a good and new blank paper. Im willing to learn new things of course and improve myself better after having any mistake. Possitive mind and beautiful smile are always turned on. Please have a overview about my enclosed CV and give me a chance to have the direct interview, Im sure Im the one you are looking for. Thank you!

Trình độ học vấn chuyên môn

HOA SEN UNIVERSITY : Major: Business English

Kĩ năng

-Fast learner and hard worker. -Good at presentating. -Good communication and customer service skill. -Enthusiastics, responsible and open minded. -Work in team with people of all agesand backgrounds and lead them to accomplish common goals.

Kinh nghiệm làm việc

October 2014 - Present : XO TOURS (CURRENT) Tour leader/Tourguide As a tourguide: -Introduce the guest about Vietnamese cultural. -Pick up and drop off clients from their hotel. -Drive safely to the place on the tour, communicate with them to keep the enthusiansm during the tour. - Serve them food and notice about the taste of customer to help serve them well. +Achievement and skill gained: -Start the conversation and keep it going on well with strangers (Toutrists). -Perfect service (one by one). -Teamwork. As a tour leader: -Set up the logistic seats for everyone included tourguides and guests. -Arrange suitable tourguide to any kind of guest's personalities. -Build good image and maintain good relationship. -Train new employees. -Manage the time. -Do the work assignment, being ready to deal with many situations on the tour. -Make sure all the guests are satisfied by the end. -Notice about their personality, their demand to change some details in the set up program to meet their greatest needs. +Achievements and skills gained: - Be assessed positively by the customers: active,extremely adaptable... - Observe, learn and catch customers’ demand well. - Improve English Communication Skill. - Control the whole group (>4).

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg