Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Ngô Thành Công

Ngô Thành Công

Hồ sơ 5 sao bạc 1482 Lượt xem hồ sơ

Nam, 06/11/1991, 33 tuổi

Số 10 ngõ 3,ngách 3/24 Thái Hà, Đống Đa Hà Nội

Cập nhật: 19/02/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Y tế

Giới thiệu bản thân

Being a mature and responsible person, I am able to handle most problems effectively. I am flexible an adaptable, and can adjust to changing situations easily. To develop myself more completely, I am always keen to learn new things and build my knowledge. I am a friendly person who enjoys meeting new people and making new friends. I keep good relationships with friends and colleagues by being a caring person, who always looks after them when they are in trouble. In addition to that, I was trained for months at a five star hotel in Ha Noi ( French one, which is Metropole), 1 year as a receptionist at 5 Star Hilton Gardon Inn so I am used to the hospitality works and know how the group work runs well together. Further more, I haveexperience how to lead a team as experienced 02 years at Lotte Residence with the title Front Desk Supervisor.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học

Kĩ năng

English fluent. Opera - Hotel management system skill Night audit Word, excel Leadership skill Management training

Kinh nghiệm làm việc

My big pleasure to be hotelier - apart of Hospitality Industry


Currently working as Night Manager at Mercure French Village Hotel - 4* Hotel located at the most worthy living city - Danang

In the past 3 years working as Front Desk Supervisor at Hilton Garden Inn, Lotte Residence Hanoi - 5* Hotel in Hanoi

Division Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations. Responds to guest needs and resolves related problems Ensures VIPs and hotel member guests receive special attention Assists Club Floor Manager in greeting, rooming, and sending off VIP guests. Promotes hotel sales and in-house facilities. Checks billing instructions and monitors guest credit Analyses and approves discounts and rebates. Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control Takes action with the Property Management Systems (PMS) - Opera in emergency situation. Fully conversant with all hotel emergency procedures.

April 2016 - Now -

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg