Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình)
100 - 499
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Ton Duc Thang University
Tourism & Travel - Đại học
2018 → 2022
Kĩ năng
Service Supervising | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Customer Service | |
Interpersonal skills |
Kinh nghiệm làm việc
Customer Service Representative (Part-time) tại Imex Pan Pacific Group
1/2019 → 12/2020 (1 năm 10 tháng)
Ho Chi Minh City
Here are some highlights at my first work: - Awarded Best Seller 3 times in 2019 - Awarded Best Seller 4 times in 2020
Customer Service Representative tại Oakwood Residence Saigon
8/2022 → 7/2023 (10 tháng)
Ho Chi Minh City
At Oakwood, here are my day-to-day tasks: - Assist and solve customer issues and requests to ensure guest satisfaction. - Strictly follow standard operating procedures for check in and check out. - Handle queries and complaints via phone and email. - Manage reservations via phone, email, OTAs, as well as walk-ins. - Work in a fast-paced environment individually and with team.
Customer Service Representative tại Riverpark Residences
5/2021 → 6/2022 (1 năm 1 tháng)
Ho Chi Minh City
At my first full time work, I was able to achieve the following: - Satisfied the Line Manager with fulfillment of high-quality admin tasks. - Exceeded the expectations of PM in terms of sanitation & security. - Managed the team of term contractors. - Conducted meetings and resolved site issues.
Property Services Supervisor tại Phu My Hung Corporation
8/2023 → Hiện tại
Ho Chi Minh City
- Assist the Property Manager in maintaining a high standard of service delivery and efficient management & operation of the building. - Manage direct subcontractors to provide services such as security, cleaning, pest control, waste disposal, landscaping, etc. - Manage/supervise the activities of the Reception, Admin departments to maintain the best service for customers. - Participate in developing, updating, and implementing procedures/ regulations for all departments - Handle customer inquiries, complaints, and requests in a timely and professional manner. - Evaluate Subcontractors monthly, summarize, and send to Project Property Manager