Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
Thỏa thuận
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Giỏi)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Thủ Đô Hà Nội
Tiếng Anh - Cao đẳng
2014 → 2017
Good
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Quản lý tiền sảnh tại Lestar Hotel Hanoi
9/2024 → / (7 tháng)
Hanoi
Set up and organize the front desk area Oversee the daily operations of the front desk, ensuring all activities run smoothly and efficiently. Manage, train, and evaluate front desk staff, ensuring they provide exceptional service and adhere to hotel standards. Handle guest check-ins and check-outs, ensuring an efficient and welcoming experience for all guests. Address guest inquiries, resolve complaints, and manage special requests in a professional and timely manner. Coordinate with housekeeping, maintenance, and other departments to ensure seamless guest experiences. Monitor front desk financial transactions, process payments, and maintain accurate records. Prepare and review daily reports, including occupancy, reservations, and guest feedback. Manage staffing schedules to ensure adequate coverage and operational efficiency. Ensure compliance with hotel policies, procedures, and health & safety regulations.
Giám sát Lễ Tân tại La Sinfonia Majesty Hotel and Spa
7/2022 → / (2 năm 9 tháng)
Hà Nội