Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Duy Anh

Nguyễn Duy Anh

Hồ sơ 5 sao bạc 230 Lượt xem hồ sơ

Nam, 15/07/1996, 28 tuổi

TP.Thủ Đức

Cập nhật: 20/09/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
1.000 - 4.999
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

My name is Duy Anh, my main field of work is Hospitality Management and OTA . I have more than 4 years working in front office position in hotel from 4-5 stars. I want to succeed in a challenging environment that will provide me with advancement opportunities. I prefer to work in a friendly and well-organized environment. My goal is to perfect all the essential task and improving myself through hard work. I'm willing to learn and try out new things.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Công Nghệ

Ngôn Ngữ Anh - Đại học

2015 → 2017

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Quản lý
Chăm Sóc khách hàng
Giao tiếp bằng tiếng anh (IELTS 6.5)
Sales
Teamwork
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
⦁ Smile PMS, Smile POS, Smile SPA, Smile BO
PMS Opera

Kinh nghiệm làm việc

Receptionist tại Caravelle Hotel

12/2022 → 1/2024 (1 năm 1 tháng)

Hồ Chí Minh

-Work with Opera PMS. -Check in-check out for guests. -Ensuring that guests or visitors receive excellent customer service. -Training new receptionist. -Responsible for ensuring that the front desk operates efficiently and meets quality standards set by the organization. -Ensure that safety and security protocols are followed, including monitoring the lobby area, handling emergency situations, and enforcing security procedures. -Create reservations, assist the customers with their online bookings. -Work in night shifts, ensuring security and handling late night requests. -Work with the sales department, arranging rooms for guest. -Making payment for the customers, make sure the guests are satisfied with our services. -Handling online transactions, create invoices and send it to the customers under their requests.

Front Office Agent - Supervisor tại CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY

6/2019 → 6/2022 (3 năm )

Hồ Chí Minh

-Work with Smile PMS. -Check in-check out for guests. -Supervise front desk staff, including receptionists, concierge. This involves scheduling, training, and performance management. -Ensuring that guests or visitors receive excellent customer service. -Conduct training sessions for new front desk staff. -Responsible for ensuring that the front desk operates efficiently and meets quality standards set by the organization. -Ensure that safety and security protocols are followed, including monitoring the lobby area, handling emergency situations, and enforcing security procedures. -Create reservations, assist the customers with their online bookings. -Work in night shifts, ensuring security and handling late night requests. -Work with the sales department, arranging rooms for guest. -Making payment for the customers, make sure the guests are satisfied with our services. -Handling online transactions, create invoices and send it to the customers under their requests.

Mong muốn về công việc

-Mong muốn có một môi trường làm việc năng động, team work, fair play. -Được sự công nhận về công sức và thành quả lao động

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg