Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
1.000 - 4.999
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Công Nghệ
Ngôn Ngữ Anh - Đại học
2015 → 2017
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Quản lý | |
Chăm Sóc khách hàng | |
Giao tiếp bằng tiếng anh (IELTS 6.5) | |
Sales | |
Teamwork | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
⦁ Smile PMS, Smile POS, Smile SPA, Smile BO | |
PMS Opera |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại Caravelle Hotel
12/2022 → 1/2024 (1 năm 1 tháng)
Hồ Chí Minh
-Work with Opera PMS. -Check in-check out for guests. -Ensuring that guests or visitors receive excellent customer service. -Training new receptionist. -Responsible for ensuring that the front desk operates efficiently and meets quality standards set by the organization. -Ensure that safety and security protocols are followed, including monitoring the lobby area, handling emergency situations, and enforcing security procedures. -Create reservations, assist the customers with their online bookings. -Work in night shifts, ensuring security and handling late night requests. -Work with the sales department, arranging rooms for guest. -Making payment for the customers, make sure the guests are satisfied with our services. -Handling online transactions, create invoices and send it to the customers under their requests.
Front Office Agent - Supervisor tại CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY
6/2019 → 6/2022 (3 năm )
Hồ Chí Minh
-Work with Smile PMS. -Check in-check out for guests. -Supervise front desk staff, including receptionists, concierge. This involves scheduling, training, and performance management. -Ensuring that guests or visitors receive excellent customer service. -Conduct training sessions for new front desk staff. -Responsible for ensuring that the front desk operates efficiently and meets quality standards set by the organization. -Ensure that safety and security protocols are followed, including monitoring the lobby area, handling emergency situations, and enforcing security procedures. -Create reservations, assist the customers with their online bookings. -Work in night shifts, ensuring security and handling late night requests. -Work with the sales department, arranging rooms for guest. -Making payment for the customers, make sure the guests are satisfied with our services. -Handling online transactions, create invoices and send it to the customers under their requests.