Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Giỏi)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Dong A University Da Nang
Hotel Management - Đại học
2017 → 2021
Degree classification: Very good GPA: 3.59/4.
Kĩ năng
Smile Hotel System | |
English Communication | |
Customer service | |
Problem-solving | |
MS office |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Relation Intern tại BlueSun Hotel
6/2019 → 8/2019 (2 tháng)
Đà Nẵng
- Welcomed and assisted customers during their stay. - Recorded customer reviews and reported complaints to the manager. - Guided and created the best conditions for customers to use the hotel's services. - Provide information about the surrounding area and other needs.
Receptionist Intern tại Stella Maris Beach Da Nang Hotel
4/2021 → 6/2021 (2 tháng)
Đà Nẵng
- Welcomed and supported official staff checked in, checked out for customers. - Updated information and stored customer records on the hotel's system. - Received calls and transferred to related departments. - Guided and created the best conditions for customers to use the hotel's services.
Restaurant Hostess tại The Temptation Restaurant
9/2019 → 9/2020 (1 năm )
Đà Nẵng
- Welcomed customers, confirmed information and escorted customers to their reservation table. - Managing reservations and seating arrangements. - Served meals and promoted restaurant menu. - Customer care, getting feedback and handling issues. - Reported reservation status and incidents to the restaurant manager.
Hotel Receptionist tại Muong Thanh Holiday Quang Binh Hotel
2/2022 → 3/2024 (2 năm )
Đồng Hới, Quảng Bình
- Welcomed and performed check-in, check-out procedures for customers. - Updated information, stored customer records on the hotel and government systems. - Handled requests and resolved guest's complaints. - Customer care and promoted hotel services to increase hotel revenue. - Processed payments, issued invoices, balanced cash and revenue accounting, and ensured accurate financial reporting.