Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Vietnam Australia Vocational College
Hotel Management - Cao đẳng
2017 → 2019
Kĩ năng
Leadership Skill | |
Upsell Skill | |
word |
Kinh nghiệm làm việc
Restaurant Captain tại Kusto
12/2015 → 8/2018 (2 năm 8 tháng)
Ho Chi Minh
Supervises all service process in the restaurant in and to high level of customer Assures high and consistent customer service level, guides waiters, communicates with customers, monitors needs and requirements. Regulates waiter staff and tasks on shift, coordinates working power in regular and rush hours (lunch times during the week days, all day procedure during weekend) Solves problems, analyzes and report.
Restaurant Supervisor - Fine Dining tại Regent Phú Quốc
9/2023 → / (1 năm 5 tháng)
Phu Quoc
Handled guests’ complaints and feedbacks Supervised operations including employee’s satisfaction, scheduling Provided fine dining sequence of service following IHG’s standard, and Forbes Travel Guide Oversee all front and back of the house restaurant operations to ensure customer satisfaction through promoting excellent service Attend quarterly P&L meetings Take in charge of training manager department for Restaurant and Bar of Regent. Renovation SOP with Higher manager for restaurant and bar department and new training task to improved knowledge.
Restaurant Supervisor tại Lemeridien Saigon
9/2019 → 4/2021 (1 năm 7 tháng)
Hochiminh City
Inventory management and ongoing maintenance of restaurant operating equipment and other assets (PNL) Manages costs proactively based on key performance indicators, works with the respective Heads of Department as appropriateArrange Schedule for Casual Labor above O.C.C of week and month, checking B.E.O information to notice for outlet Maintain G.S.S and Trip advisor by taking care as most as high attention on guest's detail information Ensures that all employees deliver the brand promise and always provide exceptional guest service. Handles all guest complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.