Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Thỏa thuận
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Giỏi)
500 - 999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Swiss Hotel Management School
Quản trị khách sạn - Đại học
2010 → 2014
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
Senior Front Desk Manager tại Khách sạn JW Marriott Phú Quốc Emerald Bay
7/2016 → 7/2020 (4 năm )
Kien Giang
• Report to the Director of Rooms. • Responsible for Guest Satisfaction score as well as Brand Standard and Financial Audit of Front Office • Planning roster to ensure smooth operation for Front Office department, including Bell Desk, Concierge, Guest Relation, Butler, Front Desk.
Room Operation Manager tại Fairfield by Marriott South Binh Duong
11/2020 → 7/2022 (1 năm 7 tháng)
Binh Duong
• Report to the General Manager. • Set up the hotel during pre-opening period: review budget, procurement, recruitment, create SOP. • Manage the daily operation of Front Office, Housekeeping and Loss Prevention departments. • Responsible for Guest Satisfaction Score and Brand Standard Audit of the hotel. • Attend monthly owner meeting to review the revenue and expenses versus budget. • Overlook the hotel in the absence of the General Manager.
Cluster Room Division Manager tại The Garcha Group
11/2022 → 1/2024 (1 năm 2 tháng)
Singapore
• Report to the CEO and the Chairman of the Group. • Manage the Front Office, Housekeeping and Engineering departments of four Marriott franchised hotels: o Autograph Collection: The Maxwell Reserve and The Duxton Reserve. o Tribute Portfolio: The Vagabond Club and The Serangoon House (pre-opening hotel). • Review the monthly expenses versus budget with the owner. • Responsible for Guest Satisfaction and Financial Audit. • Resolve the daily issues in all hotels in lieu of the CEO. • Point of contact for all hotels for emergency.