Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Hoàng Phúc

Trần Hoàng Phúc

Hồ sơ 5 sao vàng 121 Lượt xem hồ sơ

Nam, 13/05/1990, 34 tuổi

263 Thạch Lam, P. Phú Thạnh, Q. Tân Phú

Cập nhật: 09/03/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Vui chơi & giải trí, Lái xe

Giới thiệu bản thân

I'm full name Trần Hoàng Phúc, i'm 33 year old and i'm from Ho Chi Minh City. I graduated from Saigon Tourism Vocation College with a major in Hotel Management. I've got 10 year experience hospitality industry. I'm friendly, outgoing, responsible and can work under high pressure. I'm good at communication, i'm active, i have good problem solving skill and high level of patience. I've reviewed the job description, and it aligns well with my experience and qualifications. I'm looking forward to talking more about there with you.

Trình độ học vấn chuyên môn

Cao Đẳng Du Lịch Sài Gòn

Quản Trị Khách Sạn - Nhà Hàng - Cao đẳng

2009 → 2014

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Điềm Tĩnh

Kinh nghiệm làm việc

Driver Luxury Car tại Vinfast

4/2023 → 12/2023 (7 tháng)

Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

 Drive electric company cars safely for company management, business and VIP customer  Maintain company cars regularly  Make report for any irregularities  Record in the logbook all trips made, eg: departure time, kilometer, time of return, purpose and name of user  Always be alert and maintain a high standard of vigilance  Adhere to traffic rules and regulations at all times  Keep clothes, shoes, work area including vehicles clean  Always smile when talking to guests  Gesture nicely and gently

Receptionist tại Hera Hotel

1/2022 → 10/2023 (1 năm 8 tháng)

Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

 To greet all guests at all times in a friendly manner and use guest’s name at every opportunity.  Cooperate with other colleagues to complete guest check-in procedures.  To register the guest, ensuring that the necessary details are obtained, i.e. name in full, address, whether company or private booking, special rate, allowances, VIP, charge details, nationality, passport number, etc.  To allocate room according to reservations list, ensuring that this is what the guest has booked, both in terms of the room itself and the rate to be paid. Review the room rates, room location, and types of room.  Keep properly the accounts of the guests for their expenses during their stay and charge them upon departure or any time they ask for it.

Bellboy, Driver, Receptionist tại The Alcove Library Hotel

4/2013 → 1/2021 (7 năm 9 tháng)

Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

 Welcome Guest arrival  Handle guest’s inquiries and special request  Exchange currencies and credit-cash paid out guests.  Stand by billing and cashier handle  Daily repost to the manager  Provide standard service  Planning roster and communicate with staff  Attend training course  Attend and support every organization activity  Good at using POS machine  Follow up the revenue  Take care about cash flow of restaurant  Research for the new supplier  Take care inventory of the restaurant  Opening and closing the business for day  Sales Tour for Foreigner

Butler - Quản Gia tại Renaissance Riverside

4/2012 → 9/2012 (5 tháng)

Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

 Welcome VIP Guest arrival  Handle guest’s inquiries and special request.  Connecting with Front Office, House Keeping, Restaurant  Service Breakfast, Lunch, Tea Break, Dinner  Room Service  Book Tour, Ticket Airline, Table Restaurant for Guest  Ensure the guest has enjoy meal  Provide standard service  Planning roster and communicate with staff  Attend training course  Good at using POS machine

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg