Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Van Lang University
Hotel Management - Đại học
2018 → 2022
Bachelor's degree with good grades
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Tổ chức công việc | |
Quản lí thời gian | |
Chăm Sóc khách hàng | |
Tôi có khả năng về Tiếng Anh, có thể đọc hiểu và giao tiếp tương đối tốt, thành thạo Excel, Word, Power Point | |
Làm việc nhóm |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Trainee tại Golden Central Hotel
11/2020 → 2/2021 (3 tháng)
Ho Chi Minh
• Following the working processes of Front Office Agent • Provide exceptional customer services with fast and accurate solutions to guest's queries • Monitored daily product ability and allotment for online transactions • Coordinate work with relevant departments
Customer Service tại Savills Việt Nam - Chi nhánh Hồ Chí Minh
8/2022 → 5/2023 (8 tháng)
Ho Chi Minh
Project: The Gateway Thao Dien • Proficient in basic Customer Service procedures • Ability to resolve and handle complaints • Notification of invoice payment and receipt of payment • Ability to work in groups and related departments • Provide necessary information to residents
Customer Service Officer tại Savills Việt Nam - Chi nhánh Hồ Chí Minh
6/2023 → Hiện tại
Ho Chi Minh
Project: Riverbank Place • Proficient in basic Customer Service procedures • Store and organize documents and letters • Ability to resolve and handle complaints • Ability to work in groups and related departments • Provide necessary information to tenants • Arrange schedules for service contractors monthly • Manage and organize stationery