Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lê Hải An

Lê Hải An

Hồ sơ 5 sao vàng 105 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 24/01/2002, 22 tuổi

14 Đường C18 phường 12 quận Tân Bình

Cập nhật: 20/02/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

I'm a passionate Tourism and Hospitality graduate looking for a Guest Service Agent position. I have gained the desire and ability to succeed in this field. Hence, I'm ready to embrace new opportunities and challenges to continue to develop as a provider of high-quality, professional services and emerge myself in an international hospitality environment in the next 3-5 years.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học RMIT Saigon South Campus

Tourism & Hospitality Management - Đại học

2021 → 2023

Kĩ năng

Customer Service
Communication skill
Word/Excel/PowerPoint
Solving problem skill
Time Management

Kinh nghiệm làm việc

Teaching Assistant tại Lingo English Center

6/2020 → 5/2023 (2 năm 10 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

- Developed age-appropriate lesson plans that cater to the learning needs of different age groups. - Provided timely feedback and implemented individualized strategies to support students with different learning needs. - Attended workshops, conferences, and seminars to stay updated with the latest pedagogical techniques. - Offered additional tutoring sessions for students requiring further assistance. - Maintained a respectful and inclusive classroom environment conducive to learning.

Guest Service Agent tại Khách sạn The Reverie Saigon

10/2023 → 1/2024 (3 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

- Welcoming guests, and visitors with a positive attitude - Checking-in, checking-out - Answering phones from guests and related department - Managing guests’ bookings and reservations - Respond to guests’ requests and questions

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg