Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hanoi University
Tourism and Leisure management - Đại học
2017 → 2021
Honored to receive a scholarship from Hanoi University, in collaboration with Krems University in Austria, I had the opportunity to study and live in Austria for 6 months.
Kĩ năng
Giải quyết phàn nàn | |
Smile system | |
PMS Opera | |
Lắng nghe và xử lý tình huống |
Kinh nghiệm làm việc
Customer Success tại OpenCommerce Group
6/2021 → 5/2022 (10 tháng)
Ha Noi
Support customers by replying all their requests via Help Desk. Live chat with customers to support their real-time enquiries. Call customers when needed to solve urgent issues Handle urgent requests from customers on weekends by shifts Write product tutorials and solutions so customers can understand how to use products effectively
Front Desk Clerk tại Lotte Hotel Hanoi
10/2021 → 5/2022 (7 tháng)
Ha Noi
Performing check-in, check-out- out and room change procedures; ensuring all data are entered completely into the hotel systems by reservation. Maintain intimate knowledge of departmental standards, and procedures as well as maintain cashier float and ensure accurate daily report of all money received. Maintain comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to interpret availability sources within the reservation systems
Customer Specialist tại Terminal Cat Lai - Giang Nam
5/2022 → 12/2023 (1 năm 7 tháng)
Ho Chi Minh city
Assist company customers and clients as well as shipping lines via phone, chat, or email functions. Propose to the Directors options to increase output and improve service quality. Update the news, knowledge of the logistics industry, update the market situation as well as the world economic situation. Controlling the number of containters in the yard, vessels,,,, Resolve queries and complaints, educate customers on products and services and support customers with any problems.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Ielts certificated by IDP
9/2017
7.5