Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Hoa Phúc Anh

Hoa Phúc Anh

Hồ sơ 5 sao vàng 105 Lượt xem hồ sơ

Nam, 11/04/1999, 25 tuổi

101 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội

Cập nhật: 11/01/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

I have an open, logical mid with a pragmatic attitude to problem-solving and the motivation to see things thourgh the end. I appreciate overcoming obstacles and I am keen to learn new things. Instilling a sense of pride in people's work while improving quality and dependability is what I hope to accomplish.

Trình độ học vấn chuyên môn

Hanoi University

Tourism and Leisure management - Đại học

2017 → 2021

Honored to receive a scholarship from Hanoi University, in collaboration with Krems University in Austria, I had the opportunity to study and live in Austria for 6 months.

Kĩ năng

Giải quyết phàn nàn
Smile system
PMS Opera
Lắng nghe và xử lý tình huống

Kinh nghiệm làm việc

Customer Success tại OpenCommerce Group

6/2021 → 5/2022 (10 tháng)

Ha Noi

Support customers by replying all their requests via Help Desk. Live chat with customers to support their real-time enquiries. Call customers when needed to solve urgent issues Handle urgent requests from customers on weekends by shifts Write product tutorials and solutions so customers can understand how to use products effectively

Front Desk Clerk tại Lotte Hotel Hanoi

10/2021 → 5/2022 (7 tháng)

Ha Noi

Performing check-in, check-out- out and room change procedures; ensuring all data are entered completely into the hotel systems by reservation. Maintain intimate knowledge of departmental standards, and procedures as well as maintain cashier float and ensure accurate daily report of all money received. Maintain comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to interpret availability sources within the reservation systems

Customer Specialist tại Terminal Cat Lai - Giang Nam

5/2022 → 12/2023 (1 năm 7 tháng)

Ho Chi Minh city

Assist company customers and clients as well as shipping lines via phone, chat, or email functions. Propose to the Directors options to increase output and improve service quality. Update the news, knowledge of the logistics industry, update the market situation as well as the world economic situation. Controlling the number of containters in the yard, vessels,,,, Resolve queries and complaints, educate customers on products and services and support customers with any problems.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Ielts certificated by IDP

9/2017

7.5

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg