Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phan Roãn Khánh Linh

Phan Roãn Khánh Linh

Hồ sơ 5 sao 213 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 12/04/1994, 30 tuổi

243/173 Tôn Đản, Phường 15, Quận 4

Cập nhật: 18/12/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 1 14:09 18/12/2023
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
40 - 50 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

A seasoned hotelier with almost a decade of experience, I bring unique hotel management expertise. Offering bespoke skills to enhance your team, my passion lies in crafting special and joyful experiences for all.

Trình độ học vấn chuyên môn

Blue Mountains International Hotel Management School At Torrens University

BACHELOR OF BUSINESS IN INTERNATIONAL RESORT AND HOTEL MANAGEMENT - Đại học

2014 → 2017

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc
RMS PMS System
Micros POS System
Opera PMS System
Microsoft Office Suite
Protel PMS System
InfoGenesis System

Kinh nghiệm làm việc

GUEST RELATIONS MANAGER tại WEST HOTEL SYDNEY, CURIO COLLECTION BY HILTON

8/2023 → 12/2023 (3 tháng)

Sydney, Australia

Assist Rooms Division Manager in daily Front Office Operations. Manage Front Office team to meet brand standards and exceed guest expectations. Promptly address guest requests, inquiries, and complaints. Handle management issues and emergencies, record, and resolve as needed. Maximize sales revenues through up selling and marketing programs. Maintain knowledge of hotel products, services, policies, and emergency procedures. Ensure team maintains professionalism and stays updated on VIP guest movements, hotel events, local attractions, and activities.

ASSISTANT GUEST SERVICE MANAGER tại CITADINES CONNECT SYDNEY AIRPORT

12/2019 → 8/2023 (3 năm 8 tháng)

Sydney, Australia

Act as Guest Service Manager in his absence. Manage guest requests, complaints, reviews, and billings. Coordinate quarterly staff meetings to address issues. Recruit, train, roster, discipline, and orient front desk team according to hotel standards. Negotiate with hotels, airlines, tour, booking, and transportation companies in multiple states. Oversee daily shifts for Food and Beverage, C&Es, Housekeeping, and Maintenance departments.

SENIOR GUEST SERVICE AGENT / LOYALTY AMBASSADOR tại NOVOTEL SYDNEY DARLING SQUARE

10/2018 → 12/2019 (1 năm 2 tháng)

Sydney, Australia

Collaborated with department heads to ensure exceptional customer service, meeting hotel standards and resolving issues to exceed customer expectations. Boosted hotel revenue by optimizing room inventory and implementing upselling strategies. Achieved monthly and yearly targets by enrolling members in the Le Club AccorHotels loyalty program. Trained and supported team members in hotel policies, services, and events, ensuring adherence to standards. Actively participated in the "HEARTIST" culture program, earning multiple "Heartist of The Month" awards based on positive online survey feedback.

SENIOR GUEST SERVICE AGENT tại VIBE HOTEL SYDNEY

2/2017 → 4/2018 (1 năm 2 tháng)

Sydney, Australia

Enhanced Hotel Service scores by addressing customer concerns and managing guest complaints within company guidelines. Trained, developed, and coached team members for streamlined departmental operations. Acted as Supervisor on duty in the absence of hotel management. Participated in the hotel culture program "GO MAD" and received recognition as "Customer Favorite" and "Employee of The Month" based on positive online survey feedback.

FOOD AND BEVERAGE ATTENDANT tại PARK HYATT SYDNEY HOTEL

7/2016 → 1/2017 (6 tháng)

Sydney, Australia

Delivered impeccable dining service with poise and precision during peak hours. Trained in 5-star customer service to meet high demand expectations. o Maximized profits through exceptional customer service delivery. Fostered professional relationships embodying the Park Hyatt spirit “We care for people so they can be their best!” Selected to train new hires due to strong communication and leadership. Received consistent positive reviews on hotel website and TripAdvisor.

FOOD AND BEVERAGE ATTENDANT tại ADINA APARTMENT HOTEL BRISBANE

4/2015 → 9/2015 (5 tháng)

Brisbane, Australia

Delivered impeccable dining service with poise and precision during peak hours. Excelled in interpersonal skills, fostering exceptional teamwork and communication. Supported various service areas: in-room dining, banquets, restaurant, bar, and minibar.

Mong muốn về công việc

Đối với môi trường làm việc, tôi mong muốn một môi trường tích cực, nơi mọi người được khuyến khích tự do suy nghĩ và phát triển bản thân. Về vị trí, tôi hướng đến vị trí quản lý hoặc trưởng phòng để phản ánh kinh nghiệm cũng như khả năng hiện tại. Tôi ưu tiên cho công việc ở trung tâm thành phố, giờ làm việc theo giờ hành chính, và mong đợi mức thu nhập tối thiểu 40-50 triệu để phản ánh đúng giá trị của bản thân trong lĩnh vực công việc.

Giải thưởng

Novotel Sydney Darling Square “Heartist of The Month”

11/2018

Liên tiếp nhận được giải "Nhân viên của tháng"

Vibe Hotel Sydney “Customer Favorite” & “Employee of The Month”

3/2017

Giải thưởng "Bình chọn nhân viên yêu thích của khách hàng". Liên tiếp nhận được giải "Nhân viên của tháng" do ban quản lý bầu chọn.

Annual scholarship from Blue Mountains International Hotel Management School.

4/2017

Học Bổng Sinh Viên Tốt đều đặn trong suốt 3 năm học tại trường.

Thông tin tham khảo

Caroline Lam - Assistant Guest Service Manager

The Ascott Limited - Citadines Connect Sydney Airport

carolinelam512@gmail.com - +61 410 709 187

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg