Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Economic & Technical Vocational College
Hospitality Management - Trung cấp
2015 → 2018
Good certification
Kĩ năng
Listening & communication | |
Problem Solving | |
Time management | |
Customer Service | |
Team work |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại Icon Saigon Hotel
12/2019 → 2/2021 (1 năm 2 tháng)
65-67 Hai Bà Trưng , P. Bến Nghé , Q1
- Greets all guest at all time in a friendly and helpful manner - Perform check-in and check-out procedures . Process all rooms assignments , room change , late check out - Consulting and selling services to customer such as : tour , rental car , restaurant & bar in hotel ... - Take care and serving guest during their stay in hotel - Receiving request and complains of customer , immediately processing the information received , if it's beyond the authority to handle , notify the manager in the shift - Handling situations outside guests visiting guest staying - Coordinate with other departments to serve customer in the best way - Do daily report in hotel system . Maintain cashier float and ensures accurate all money received in the shift - Take care lobby area , working area and equipments always tidiness and cleanliness - Work with Newway PMS software
Receptionist tại Bloom Saigon Hotel
2/2018 → 11/2019 (1 năm 9 tháng)
27-29 Trương Định , P.Bến thành , Q1
- Greets all guest at all time in a friendly and helpful manner - Perform check-in and check-out procedures . Process all rooms assignments , room change , late check out - Consulting and selling services to customer such as : spa , tour , rental car ... - Take care and serving guest during their stay in hotel - Dealing with problem when customer complaint - Handling situations outside guests visiting guest staying - Coordinate with other departments to serve customer in the best way - Do daily report in Excel when guest check out . Maintain cashier float and ensures accurate all money received in the shift - Take care lobby area , working area and equipments always tidiness and cleanliness - Work with Ez cloud software and other paper work