Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Ly Gia Nghi

Ly Gia Nghi

Hồ sơ 5 sao vàng 200 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 30/08/1999, 25 tuổi

Minh Phụng Quận 6

Cập nhật: 20/12/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Economic & Technical Vocational College

Hospitality Management - Trung cấp

2015 → 2018

Good certification

Kĩ năng

Listening & communication
Problem Solving
Time management
Customer Service
Team work

Kinh nghiệm làm việc

Receptionist tại Icon Saigon Hotel

12/2019 → 2/2021 (1 năm 2 tháng)

65-67 Hai Bà Trưng , P. Bến Nghé , Q1

- Greets all guest at all time in a friendly and helpful manner - Perform check-in and check-out procedures . Process all rooms assignments , room change , late check out - Consulting and selling services to customer such as : tour , rental car , restaurant & bar in hotel ... - Take care and serving guest during their stay in hotel - Receiving request and complains of customer , immediately processing the information received , if it's beyond the authority to handle , notify the manager in the shift - Handling situations outside guests visiting guest staying - Coordinate with other departments to serve customer in the best way - Do daily report in hotel system . Maintain cashier float and ensures accurate all money received in the shift - Take care lobby area , working area and equipments always tidiness and cleanliness - Work with Newway PMS software

Receptionist tại Bloom Saigon Hotel

2/2018 → 11/2019 (1 năm 9 tháng)

27-29 Trương Định , P.Bến thành , Q1

- Greets all guest at all time in a friendly and helpful manner - Perform check-in and check-out procedures . Process all rooms assignments , room change , late check out - Consulting and selling services to customer such as : spa , tour , rental car ... - Take care and serving guest during their stay in hotel - Dealing with problem when customer complaint - Handling situations outside guests visiting guest staying - Coordinate with other departments to serve customer in the best way - Do daily report in Excel when guest check out . Maintain cashier float and ensures accurate all money received in the shift - Take care lobby area , working area and equipments always tidiness and cleanliness - Work with Ez cloud software and other paper work

Mong muốn về công việc

I look forward to working in a professional environment. Constantly improving my professional skills to move up to a higher position . I would like to contributing to building a better hotel by 3 years working experience and understanding to satisfy customers during their stay at the hotel

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg