Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Ton Duc Thang University
Quản trị kinh doanh - Nhà hàng & Khách sạn - Đại học
2013 → 2017
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Microsoft Word, Excel and other related software | |
Profiency in MS offices | |
giao tiếp bằng tiếng anh (IELTS 6.0) |
Kinh nghiệm làm việc
Room Attendant tại InterContinental Saigon Residences
1/2016 → 1/2018 (2 năm )
Ho Chi Minh
- Be able to schedule tasks. - Responsible for guests room hygiene - Casual Labour contract. - Professional certificate issued by IHG Group. - Experiences in handling unexpected situations in the hotel. - Being trained in a professional workplace. - Having good communication skills with colleagues and understanding customers.
Housekeeping Coordinator tại Mai House Saigon
1/2018 → 1/2019 (1 năm )
Ho Chi Minh
- Accompany in the pre-opening and operational phase. - Experiences in issuing SOP, hotel forms, ...etc. - Be responsible for attendance records monthly and meal plans for the department. - Office skills. - Being trained as Floor Supervisor. - Receive and respond to mail within and related departments. - Auditing monthly inventory.
Front Desk Agent tại Mai House Saigon
1/2019 → 6/2022 (3 năm 5 tháng)
Ho Chi Minh
- Performing Check-in & Check-out procedures. - Balances invoices before the end of the shift. - Night Duty and solving guests’ complaints & taking notes by report. - Exports and mail night audit and daily report. - Upselling. - Declaration of temporary residence, temporary absence - Tax invoice declaration. - Checking bank transfers and post payments on the system. - Handling the travel agency’s reservation.
Senior Receptionist tại Sotetsu Grand Fresa Saigon
6/2022 → Hiện tại
Ho Chi Minh
- Training procedures for new receptionists. - Attend training course on HMS Hotel operation system. - Discussed workflows with related departments. - Auditing monthly inventory. - Prepare and order stationery for the front desk operation. - Design paperwork templates for the operational phase. - Arranging rooms, last minute bookings. - Rate check all in-house before performing end-of-day reports. - Supervise and urge the Dummy Room – Posting Master Room. - Night Duty and solving guests’ complaints then taking note report. - Upselling. - Declaration of temporary residence, temporary absence, compare with system’s information. - Check and collect Travel Agency payments. - Exports and mails night audit and daily report.