Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Reception tại TelHarbor
3/2018 → 11/2023 (5 năm 8 tháng)
San Jose
Reception and customer service supervision, attending all incoming calls and providing personal assistance and guidance to existing and potential clients. • Responsibilities included, ensuring that tier 3 data center and ISO 2701 protocols were enforced, maintaining a secure and clean environment while providing exceptional customer service to all clients and staff members alike. • Resolved customer complaints with empathy and understanding, resulting in customer satisfaction • Handled customer phone calls with a positive attitude and provided accurate information • Managed a multi-line phone system, answering calls in a professional and courteous manner • Implemented security policies and procedures to protect customer data and prevent Jnancial fraud