Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
N/A
N/A
Vị trí
Nhân viên học việc
Nhân viên học việc
Mức lương mong muốn
1 - 3 triệu
1 - 3 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
N/A
N/A
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
In my previous role as a customer service representative at. I was responsible for greeting customers, answering their questions, and processing their purchases. I also handled customer complaints and resolved them in a timely and professional manner. I developed strong communication and interpersonal skills during this time, and I learned how to provide excellent customer service under pressure.
In my previous role as a front desk officer at E-Hotel, I was responsible for checking in and out guests, processing reservations, and handling guest inquiries. I also assisted guests with their needs during their stay, such as booking tours and making restaurant reservations. I developed a strong understanding of hotel operations and guest service procedures during this time.
Trình độ học vấn chuyên môn
QTHC (Australia)
Hospitality management - Cao đẳng
2015 → 2016
Kĩ năng
English | |
Chinese | |
PMS Opera |
Kinh nghiệm làm việc
Front desk officer tại E-hotel
10/2022 → 10/2023 (1 năm )
Hong kong
Perform daily operation of the Front Office. guests enquiries and complaints. Follow up with other departments or vendor regarding guests requests. Maintain service log and prepare reports of kinds