415 Lượt xem
With nearly 10 years of experience and working in the field of service and customer care, with my experience and capacity, I am confident that with an open mind, eagerness to learn and the ability to adapt quickly, I will bring many values to the company. As a person with analytical skills, good listening skills with a delicate way of handling situations and has influence in the workplace community, I always aim for collective strength to bring the best results in work and the key to bringing success to the business.
I deeply want to find a workplace that is like a second family for employees, where employees not only use their existing experiences to contribute to building and creating value for the company, but also have the opportunity to learn, connect and advance in career path. I always want to contribute and have a long-term association with such a company Tôi rất mong muốn tìm được một nơi làm việc giống như gia đình thứ hai của nhân viên, nơi nhân viên không chỉ sử dụng những kinh nghiệm sẵn có để góp phần xây dựng và tạo ra giá trị cho công ty mà còn có cơ hội học hỏi, kết nối và thăng tiến trên con đường sự nghiệp. Tôi luôn mong muốn được cống hiến và gắn bó lâu dài với một công ty như vậy.
The Front Office department's "Modern Dance Performance" activity was held in the Year End Party to honor individuals and departments who have contributed to the company's development. Hoạt động " Biểu Diễn Múa Hiện Đại" của bộ phận Tiền Sảnh được tổ chức trong khuôn khổ Tiệc Công Ty Cuối Năm nhằm vinh danh các cá nhân, bộ phận có đóng góp cho sự phát triển của công ty.
The activity "Tặng Chữ Đầu Xuân - Lưu giữ Nét Văn Hoá Việt" was held during the Spring Opening period of the 2023 Lunar New Year with the activities of giving Chữ Thư Pháp and Phong Bao Lì Xì for customers and staff at the center, wishing for a prosperous in New Year. Hoạt động "Tặng Chữ Đầu Xuân - Lưu giữ Nét Văn Hoá Việt" được tổ chức trong giai đoạn Khai Xuân của Tết Nguyên Đán 2023 với các hoạt động tặng Chữ Thư Pháp và nhận Phong Bao Lì Xì cho khách hàng, nhân sự tại trung tâm với mong muốn một Năm Mới đầy sung túc và thăng hoa.
The activity
Nhân viên tiêu biểu của năm - Outstanding Staff Of The Year Tại Facotry Fitness
Excellent Staff Of The Year Tại Cocobay Việt Nam
Mainly responsible for training categories: Orientation, Teaching Basic English and Korean • Directly contact and organize training programs with training units such as: Fire Fighting and Prevention, First Aid training, Food safety and hygiene... to conduct training for employees according to regulations • Directly responsible for the role of External Relations with Universities and - Colleges to organize tours, internship interviews and sign MOU cooperation agreements: + Successfully signed MOU with Dong A University & FPT University + Built and established relationships with College of Tourism, Duy Tan University, Danang University of Technical Education, Danang University of Foreign Languages + Successfully brought more than 30 students to intern for more than 02 months in departments such as: Front Office, Engineering, Kitchen, Housekeeping, F&B, Recreation, etc • Plan, organize and implement activities to enhance employee and company engagement with the HR department such as: GM Talk 1:1, Thank You Day... • Coordinate and implement internal training with department heads such as: Internal buggy driving test, Food safety and hygiene, Fire Fighting and Prevention • Provide guidance and support to managers in developing training and coaching skills of employees in the department when needed. • Plan with the Human Resources Department on activities such as: Birthday, Beach Running, Greenday, Workplace Decoration ... • Monitor and review internal training from departments. • Check the resortʼs grooming standards • Maintain accurate records of training activities, participant progress and program results. Prepare detailed reports to track the impact of training on employee performance and organizational development. • Perform weekly - monthly - quarterly reports and other tasks assigned by the Human Resources Director In charge of the Recruitment role: In charge of the entire recruitment process, including: • Receiving required information from HODs and posting jobs. For Middle Manager level and above: working directly with the General Manager and Human Resources Director in all recruitment processes • Establishing and building relationships in recruiting for Middle Manager positions • Screening and evaluating candidate resumes • Conducting initial phone screening and coordinating interviews with Human Resources Director and Heads of Department • Schedule and conduct interviews, both in-person and virtual, to evaluate candidatesʼ skills, experience, and cultural fit. • Communicating hiring decisions to candidates • Directly managing the company's online recruitment platforms and portals. • Manage a private Recruitment Page to expand the source of candidate data • Manage a private social media community to increase the candidate reach for the business • Build and manage a casuals group: + Directly recruited over 200 Casual sttaffs for peak periods in Housekeeping - F&B - Kitchen departments + Always complete casual recruitment before deadline • Directly design: posters, events related to programs managed by the Human Resources department In charge of offer management and onboarding, such as: • Extending job offers and negotiating terms with selected candidates. • Preparing and processing invitations and other necessary documents. • Coordinating recruitment activities and ensuring a smooth transition for new hires • Maintaining employee records and files • Issuing company uniforms, name tags, etc. • Orient new hires to their role and workplace • Prepare orientation materials and resources • As the primary point of contact for employee requests and concerns within the company
- Directly work with the General Manager on revenue and expenses for each month/quarter/year of the center. Trực tiếp làm việc với Tổng Giám đốc về doanh thu, chi phí từng tháng/quý/năm của trung tâm. - Consulting - giving strategies for each department (Sales, Coach, Marketing, Receptionist, Yoga & Dance teachers) to General Manager. Tư vấn - đưa ra chiến lược cho từng bộ phận cho Tổng Quản Lý - Directly manage the work of the department with the General Manager. Trực tiếp quản lý công việc của các phòng ban với Tổng Quản Lý - Monitor work progress, work schedule, set-up of departments to report to General Manager. Theo dõi tiến độ công việc, lịch làm việc, sắp xếp các phòng ban để báo cáo Tổng Quản Lý - Supervising the personnel of all departments. Giám sát nhân sự của tất cả các bộ phận. - Planning training courses for each period for each departmental personnel. Lập kế hoạch đào tạo theo từng giai đoạn cho từng nhân sự bộ phận. - Conceptualize content and video with Marketing team on social media. Lên ý tưởng nội dung và video với team Marketing trên mạng xã hội nhằm quảng bá kinh doanh. - Problem-solving employees issues. Giải quyết các vấn đề của nhân viên. - Problem-solving with customers related to each departments. Giải quyết các vấn đề với khách hàng liên quan đến từng bộ phận. - Organize regular meeting at the beginning - middle - end of the month with departments to ensure work efficiency. Tổ chức họp định kỳ vào đầu – giữa – cuối tháng với các phòng ban để đảm bảo hiệu quả công việc. - Report daily work of the whole department to General Manager level Báo cáo công việc hằng ngày của toàn bộ phận lên cấp Tổng Quản Lý - Summarize reports from departments to General Manager level. Tổng hợp báo cáo từ các phòng ban đến cấp Tổng Quản Lý. - On behalf of the General Manager to handle the assigned tasks when the General Manager is absent Thay mặt Tổng Quản Lý xử lý các công việc được giao
-Make a business plan and strategy with the General Manager every month Lập kế hoạch và chiến lược kinh doanh với Tổng Quản Lý hàng tháng - Make appropriate policies to achieve revenue from time to time Đưa ra các chính sách phù hợp để đạt doanh thu theo từng thời điểm - Managing and training employees. Quản lý và đào tạo nhân viên. - Manage data and needs of customers using the service. Quản lý dữ liệu và nhu cầu của khách hàng sử dụng dịch vụ. - Set up policies to build, take care and maintain customers using the service. Xây dựng chính sách chăm sóc và duy trì khách hàng sử dụng dịch vụ. - Problem-solving internal employees and customer issues. Giải quyết các vấn đề nội bộ của nhân viên và các vấn đề của khách hàng. - Report monthly/quarterly/yearly results to higher management level. Báo cáo kết quả hàng tháng/quý/năm cho cấp quản lý cao hơn. - Coordinate with related departments to bring work efficiency. Phối hợp với các bộ phận liên quan để mang lại hiệu quả công việc
- Planning and assignment work to each employee Lập kế hoạch và phân công công việc cho từng nhân viên - Training for personnel as assigned by management Đào tạo cho nhân sự theo sự phân công từ cấp quản lý. - Monitor and evaluate the performance of personnel in the team: Monitor employee activities, ensure compliance with work processes and meet quality standards. Giám sát và đánh giá hiệu suất của nhân sự trong team: Giám sát hoạt động , đảm bảo tuân thủ quy trình làm việc và đạt tiêu chuẩn chất lượng. - Use professional sales skills to introduce to customers the hotel's existing services. Sử dụng kỹ năng để giới thiệu với khách hàng các dịch vụ hiện có của khách sạn. - Caring for and contacting customers during their stay at the hotel to receive reviews of customer satisfaction. Chăm sóc và liên hệ với khách hàng trong thời gian lưu trú tại khách sạn để nhận được đánh giá về sự hài lòng của khách. - Problem-solving internal employees and customer issues. Giải quyết các vấn đề nội bộ của nhân viên và các vấn đề của khách hàng. - Quickly convey customer comments and complaints to the Department Head for timely adjustments. Nhanh chóng chuyển tải những ý kiến, khiếu nại của khách đến Trưởng bộ phận để điều chỉnh kịp thời. Coordinate with related departments to solve problems with the highest satisfaction. Phối hợp với các bộ phận liên quan để giải quyết vấn đề đạt sự hài lòng cao nhất. - Support Reception staff to quickly carry out check-in and check-out procedures for guests Hỗ trợ nhân viên Lễ tân thực hiện nhanh chóng các thủ tục nhận phòng, trả phòng cho khách - Coordinate with departments to propose products and services suitable to customers' tastes. Phối hợp với các bộ phận đề xuất sản phẩm, dịch vụ phù hợp với thị hiếu của khách hàng. - Update full customer information in the Customer List Cập nhật đầy đủ thông tin khách vào Danh sách khách hàng
- Manage and set up records and accommodation contracts for each customer.. Quản lý các giấy tờ, hồ sơ, hợp đồng căn hộ của khách hàng lưu trú. - Directly work with administrative agencies such as Police Department , Tax Departments, The Banks, Environment Department, Insurance Department... to solve the company's administrative and human resource issues Trực tiếp làm việc với các cơ quan hành chính như cơ quan công an, chi cục thuế, ngân hàng, môi trường, bảo hiểm xã hội… để giải quyết các vấn đề hành chính và nhân sự của công ty - Handle problems that arise with customers during their stay (visa extension, residence registration, safety and hygiene,...) Xử lý các vấn đề phát sinh với khách hàng trong thời gian khách hàng lưu trú (gia hạn visa, đăng ký lưu trú, an toàn vệ sinh ,…) - Perform time keeping and salary for each employee. Thực hiện công việc chấm công và lương hàng tháng cho các nhân sự công ty. - Report monthly business activities (including revenues and expenditures, major repairs, major purchases...) to superiors or owners, Báo cáo hoạt động kinh doanh hàng tháng (bao gồm các khoản thu – chi, sửa chữa lớn, mua sắm lớn… ) cho cấp trên hoặc chủ sở hữu, - Recruiting, training and maintaining personnel records in other related departments. Tuyển dụng, đào tạo và lưu trữ hồ sơ các nhân sự mới ở các bộ phận liên quan khác - Perform interpretation support when necessary Hỗ trợ phiên dịch cho chủ sở hữu trong các trường hợp cần thiết.
- Introduce hotel services to customers - Conduct surveys to receive reviews from guests, thereby coordinating with the department to solve problems encountered by guests. - Based on the results of the customer satisfaction survey to recommend appropriate services or have a plan to improve the services. - Fully update guest information in the Customer List and reports to higher level