Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Trường Trung cấp Du lịch và Khách sạn Saigontourist
Bartender - Trung cấp
2013 → 2013
Đại học Tài chính Marketing TP.HCM
Quản trị Khách sạn - Đại học
2012 → 2016
Cử nhân Quản trị Khách sạn
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Team Leader tại Grand Silverland Hotel and Spa
10/2017 → 3/2020 (2 năm 4 tháng)
Hồ Chí Minh
- Welcoming guest in a friendly and professional way. - Performed check in and check out procedures according to the hotel’s procedures and policies. - Assist the front desk staff in providing information of bills and costs associated with room occupancy and other hospitality services. - Answers incoming calls, receives guest messages and deliver the same to the guest, or directs call to guest rooms, staff, or departments. - Conform to cash handling procedures at all time. - Handle incoming and outgoing mails. - Respond to guests’ complaints and suggestions in a bid to ensure their satisfaction and repeat business opportunities. - Coordinate with Housekeeping Department to track readiness of rooms for check-in. - Check arrival bookings for the next day. - Check transportation requests for the next day. - Ensure the cleanliness of the front desk and back office area at all time. - Complete daily checklist tasks.