Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Đoàn Lê Khánh Ngọc

Đoàn Lê Khánh Ngọc

Hồ sơ 5 sao vàng 98 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 27/07/2002, 22 tuổi

293/1 Nguyễn Tất Thành, phường Thanh Bình, quận Hải Châu, thành phố Đà Nẵng

Cập nhật: 19/10/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên học việc
Mức lương mong muốn
1 - 3 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

DA NANG UNIVERSITY OF ECONOMICS

International Business - Đại học

2020 → 2023

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Banking Business Intern tại VIETNAM MARITIME COMMERCIAL JOINT STOCK BANK (MSB)

5/2023 → 6/2023 (1 tháng)

Đà Nẵng

• Experienced about working culture and leadership style to conduct the academic report (Transactional leadership style) • Contacted with sets of documents and cards to introduce to potential customers • Market survey in other small and medium firms (~10 firms/day) to understand customer needs to introduce online banking services • Negotiated and persuaded ~12 clients to choose the latest online banking service and supported QR code and visa cards for beginners. • Reflected on the effectiveness on leadership style impact on employee’s performance during the progress

Front Office Intern tại NEW ORIENT HOTEL

5/2022 → 6/2022 (1 tháng)

Đà Nẵng

• Responded to the phone call to get information from customers • Responsibility for check-in, check-out and face up to bookings from customers (~15 bookings/day) • Explained requests, complaints of customers about services, quality of rooms to find solutions and tackle the issues. • Updated all detailed information occurring in department as well as activities in work shift • Reported unusual incidents or problems that arise to Supervisor or Head of reception • Communicated, negotiated with clients and help them select the greatest service and type of room in the hotel (~10 clients/day) • Contacted about the amenities with house-keeping department, informed the number of overnight accommodation guests for F&B department to prepare breakfast buffet (~30 guests/day) and created ~25 sets of documents for arrival and departure list.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg