Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
12 - 20 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Học viện hàng không (Aviation Academy)
Điều hành và khai thác bay (operation control and dispatch) - Khác
2020 → 2020
Bằng xuất sắc
Học viện ngân hàng (Banking academy)
Kinh doanh quốc tế (International business) - Đại học
2015 → 2019
Bằng khá
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Tổ chức công việc | |
Communication skill |
Kinh nghiệm làm việc
Flight Operations tại Bluesky Airways
7/2022 → / (2 năm 4 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Monitor and develop flight plans for flights, monitor technical status of operational aircraft. - Liaise with airport meteorological authorities, NOTAM management agencies, flight information service providers to supplement and update documents related to flight operations. - Flight tracking and monitoring. - Make flight permission application. - Arranging flight schedule for crew in accodance with the VARs - Assist the crew during the mission. - Warnings and recommendations when there is unusual information affecting flight operations. - Making standard menu for VIP customer. - Process all the request from VIP customer (transportation, flight plan, fast track service, calculate flight time and make a schedule). - Handle emmergency work and explain to passenger.
Chuyên viên khai thác bay tại Bamboo Airways
6/2020 → 7/2022 (2 năm )
Hà Nội, Việt Nam
- Monitor and develop flight plans for flights, monitor technical status of operational aircraft. - Liaise with airport meteorological authorities, NOTAM management agencies, flight information service providers to supplement and update documents related to flight operations. - Flight tracking and monitoring. - Assist the crew during the mission. - Warnings and recommendations when there is unusual information affecting flight operations. - Support customer service at airport - Support ground handler at airport for any issues and communicate to passenger to explain
Chuyên viên khai thác bay tại Công ty Thiên Minh group
1/2020 → 5/2020 (3 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Complete the dispatcher training course at VAA. - Having basic knowledge of commercial aviation. - Join the training course at company
Marketing intership tại Công ty TNHH Tuyết Nga
4/2019 → Hiện tại
Hà Nội, Việt Nam
Support Digital Marketing - Develop and update client database. - Support in promoting courses on various media channels- Supports in content plan, designing and editing promotional materials. - Assist in Marketing Activities, market researches as required by Marketing Manager. - Analysis statistics in marketing to identify market trends.