Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Đặng Thị Ngọc Hằng

Đặng Thị Ngọc Hằng

Hồ sơ 5 sao bạc 331 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 19/02/1997, 28 tuổi

Hà Nội

Cập nhật: 11/03/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, Đà Nẵng, Quảng Nam, Quảng Ninh, Kiên Giang
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Gmail: Dangtngochang@gmail.com SĐT: 0865 445 934 linkedin: https://www.linkedin.com/in/hang-dang-213992281/?trk=opento_sprofile_details

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Duy Tân

Quản trị nhà hàng & khách sạn - Đại học

2015 → 2019

Kĩ năng

Máy tính
Quản lí thời gian
Tổ chức công việc

Kinh nghiệm làm việc

Human Resource Executive tại The Five Suites Lilas (Belongs to Thanh Cong Group)

1/2024 → Hiện tại

Hà Nội

Human Resources Strategy and General Management - Developed annual HR budget - Implemented HR policies - Prepared monthly HR reports - Overseed HR records system Salary and Benefits - Prepared and monitored employee contracts, transfers, promotions, and related documentation - Overlooked monthly timekeeping and payroll for all full-time and part-time hotel staff - Overseed and processed social/medical & unemployment insurance procedures and reports - Managed employee leave Training - Conducted onboarding and brand awareness training Recruitment - Recruited for all open positions - Employee Relations and Engagement Programs - Developed and implemented employee engagement programs - Organized employee activities to foster a positive work environment and teamwork

Human Resource Supervisor (C&B) - 500 employees tại GRAND PLAZA HOTEL HA NOI

6/2022 → 11/2023 (1 năm 5 tháng)

Hà Nội

Make salary ( SVC file, OVT , Night shift, interrupted shift, ẠTM,...) Make Insurance for Vietnamese and Korean employees (Handling insurance policies: maternity, sickness, new registration, resign, loss of books,...) Answer questions for employees about issues related to working days, salaries and employee benefits (according to labor law) Monitor and update AL and PH. Participate in building salary scales with management. Monitor and update labor contracts and probationary contracts for all hotel employees. Monitor employee salary updates (salary increase, salary decrease). Manage employee records on the hotel system. Register for family deductions and tax codes for employees. Receive information from department heads, and deploy recruitment plans for recruiting staff Make reports to the tourism department, quarterly and annual accommodation reports Perform other tasks as directed by management.

Human Resource admin - 500 employees tại GRAND PLAZA HOTEL HA NOI

12/2021 → 6/2022 (6 tháng)

Hà Nội

Make all daily reports Make time attendance (incluce follow: AL&PH, OVT,...) Support supervisors make insurance reports and benefits for all employees. Recruitment support Order stationery for BOH Visa support for foreign employees Make reports when requested by the department head

Engineering Coordinator tại SHILLA MONOGRAM QUẢNG NAM ĐÀ NẴNG

12/2019 → 11/2021 (1 năm 11 tháng)

Quảng Nam

Make daily report Monitor and update defect list Arrange work schedules for ENG staff (follow AL, PH, OVT,...) Monitor and plan for purchasing technical supplies and stationery. Do work related to department paperwork & make reports when requested by the department head.

Receptionist tại CHICLAND HOTEL

6/2019 → 12/2019 (5 tháng)

Đà Nẵng

- Welcome customers to the spa. - Introducing spa, consulting and selling services to customers - Instructing customers on the process of using Spa services. -Answer customer questions about services at Spa. - In charge of financial management of all transactions taking place at the spa's front desk. - Responsible for overseeing all customer service bookings via email, phone or directly at the counter. - Report all customer bookings to the Manager to prepare for service and reception. - Clean the reception area, neatly arrange all menus, leaflets, introduce spa services before and after the shift. - Coordinate with security department to ensure security and property (if any) for passengers during service use. - Suggest ideas to improve work efficiency better. - Report to superiors all work done by day, week, month, year. - Complete other tasks assigned by management.

Mong muốn về công việc

Học thêm các kỹ năng, trao dồi thêm kiến thức để xây dựng sự nghiệp lâu dài và để có cơ hội phát triển trong ngành quản trị nguồn nhân lực.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo