Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Vũ Tuấn Anh

Vũ Tuấn Anh

Hồ sơ 5 sao 99 Lượt xem hồ sơ

Nam, 29/12/1993, 30 tuổi

Sunhome 2.2, An Thới, Phú Quốc, Kiên Giang

Cập nhật: 16/09/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC, Kiên Giang, Khánh Hòa
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

An experienced Guest Service Manager with passionate years of working in hospitality industry. Skilled in Guest experience, Customer satisfaction, Opera PMS and Front office to ensure smooth and efficient property operation.

Trình độ học vấn chuyên môn

National Economics University (ĐH Kinh tế Quốc dân)

English Bachelor of Business Administration (QTKD bằng tiếng Anh) - Đại học

2011 → 2015

Kĩ năng

Giải quyết phàn nàn
Lắng nghe và xử lý tình huống
Training and Development
Quản lý
Tổ chức công việc

Kinh nghiệm làm việc

Guest Service Manager tại New World Phú Quốc Resort

4/2022 → / (2 năm 7 tháng)

Phu Quoc

- Assist Front Office Manager in managing daily operation activities - Ensure the smooth running of service when on duty. - Promote a professional and hospitable image to the guest. - Give full service from heart to any guest requiring assistance with a prompt, caring and helpful attitude to enhance guest experience - Establish training plan and manage training activities of the department - Conduct LQA training and testing to evaluate associates' performance

Duty Manager tại Wyndham Garden Hanoi

4/2021 → 4/2022 (1 năm )

Hanoi

- Take charge of main Front Office management duties and report to Front Office Manager in FOM's absence. - Control the availability of rooms, room types, accuracy of room count and oversee the daily room assignment - Ensure the smooth running of service when on duty. - Promote a professional and hospitable image to the guest. - Give full service from heart to any guest requiring assistance with a prompt, caring and helpful attitude. - Be in charge of personnel training and assist Front Office Manager in personnel management.

Duty Manager tại Hanoi Daewoo Hotel

8/2020 → 4/2021 (8 tháng)

Hanoi

- Assist Front Office Manager in management duties. - Apply hotel knowledge as well as experience to oversee - daily operation, ensure employee productivity and the efficiency of all processes. - Control the availability of rooms, room types, accuracy of room count and oversee the daily room assignment. - Uphold and enforce company policies. Address customer issues and complaints.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg