Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
National Economics University (ĐH Kinh tế Quốc dân)
English Bachelor of Business Administration (QTKD bằng tiếng Anh) - Đại học
2011 → 2015
Kĩ năng
Giải quyết phàn nàn | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Training and Development | |
Quản lý | |
Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Manager tại New World Phú Quốc Resort
4/2022 → / (2 năm 7 tháng)
Phu Quoc
- Assist Front Office Manager in managing daily operation activities - Ensure the smooth running of service when on duty. - Promote a professional and hospitable image to the guest. - Give full service from heart to any guest requiring assistance with a prompt, caring and helpful attitude to enhance guest experience - Establish training plan and manage training activities of the department - Conduct LQA training and testing to evaluate associates' performance
Duty Manager tại Wyndham Garden Hanoi
4/2021 → 4/2022 (1 năm )
Hanoi
- Take charge of main Front Office management duties and report to Front Office Manager in FOM's absence. - Control the availability of rooms, room types, accuracy of room count and oversee the daily room assignment - Ensure the smooth running of service when on duty. - Promote a professional and hospitable image to the guest. - Give full service from heart to any guest requiring assistance with a prompt, caring and helpful attitude. - Be in charge of personnel training and assist Front Office Manager in personnel management.
Duty Manager tại Hanoi Daewoo Hotel
8/2020 → 4/2021 (8 tháng)
Hanoi
- Assist Front Office Manager in management duties. - Apply hotel knowledge as well as experience to oversee - daily operation, ensure employee productivity and the efficiency of all processes. - Control the availability of rooms, room types, accuracy of room count and oversee the daily room assignment. - Uphold and enforce company policies. Address customer issues and complaints.