Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Đoàn Ngọc Bảo Lân

Đoàn Ngọc Bảo Lân

Hồ sơ 5 sao vàng 207 Lượt xem hồ sơ

Nam, 04/07/2000, 24 tuổi

Ngọc Thụy, Long Biên, Hà Nội

Cập nhật: 14/10/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I have 3 years of experience un F&B and 2 years of experience in hotel & traveling service.

Trình độ học vấn chuyên môn

Kĩ năng

Giao tiếp tiếng Anh

Kinh nghiệm làm việc

Bartender tại Hero Club

4/2019 → 7/2021 (2 năm 2 tháng)

42M Yên Phụ

-Mixing, garnishing and serving alcoholic and non-alcoholic drinks according to company specifications for guests at the bar. -Helping guests be aware of and choose menu items, taking orders and making guests feel taken care of during their visit. -Keeping the bar stocked and clean while always providing friendly and attentive service. -Translate to manager various customer's miscellaneous complaints & resolve complaints regarding beverage service.

Waiter - Captain tại Cosa Nosta Coffee & Restaurant

4/2018 → 2/2019 (10 tháng)

24 Tông Đản

-Help customers with complaints and questions, give customers information about products and services, take orders, and observe the process of delivering foods & beverages. -Introduce customers to the dishes & beverage featured in the menu and satisfy any requirements coming from guests. -Monitor the service quality of fellow waiters & waitressesand and provide restaurant's manager with customer's feedback.

Receptionist tại Hanoi Allure Hotel

7/2022 → / (2 năm 4 tháng)

52 Đào Duy Từ

-Receiving visitors at the front desk by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately. -Managing the check-in and check-out process, answering questions and requests, and helping with administrative tasks at the front desk. -Maintain a positive attitude and friendly demeanor. -Provide customers with necessary services to help them deal with unexpected problems. -Answer and forward phone calls and manage guest bookings and reservations.

Mong muốn về công việc

Ca làm part-time từ 4-6h & thời gian linh động

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg