Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Công Thuần

Nguyễn Công Thuần

Hồ sơ 5 sao 227 Lượt xem hồ sơ

Nam, 13/06/1995, 29 tuổi

Ngọc Sơn Đông - Bình Phục - Thăng Bình - Quảng Nam

Cập nhật: 25/06/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
30 - 40 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Khác (nêu rõ tại giới thiệu bản thân) (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

With 7 years of experience in Hospitality Industry, I am always motivated to maintain customer satisfaction and contribute to company success. Specialize in quality, speed and process optimization. Articulate, energetic and results-oriented with exemplary passion for developing relationships, cultivating partnerships and growing businesses. Always looking for ways to improve productivity and customer satisfaction with exceptional service.

Trình độ học vấn chuyên môn

University of Foreign Languages and International Studies - Hue University

Bilingual Russian – English for Tourism - Đại học

2013 → 2017

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Guest Experience Manager tại Vinpearl Resort & Spa Phú Quốc

1/2024 → Hiện tại

Kiên Giang

● Executed all job duties and responsibilities as outlined in the Guest Experience Manager job description ● Key Achievements: ● Increased Guest Satisfaction Index (GSI) of the hotel (from 83% to 92%), exceeding annual KPI. ● Developed and delivered training programs on Guest Service Mindset and Upselling Skills for the Front Office and Food & Beverage team. ● Led the successful completion of the Chef's Garden Project, enhancing the guest experience. ● Established and implemented a monthly GSI meeting and reporting process (previously non-existent). ● Successfully organized a surprise engagement party for a key influencer. ● Spearheaded a team initiative of Ambassadors, Front Office, and Food & Beverage staff, resulting in a significant increase in BBQ upselling every Saturday. ● Elevated TripAdvisor ranking to #1 in Ganh Dau and #3 in Phu Quoc Island. ● Provided exceptional service to VIP and VVIP guests.

Guest Experience Manager (cum in charge of Front Office Manager) tại Vinpearl Resort & Golf Nam Hoi An

11/2023 → 1/2024 (2 tháng)

Quang Nam, Viet Nam

● Identify key touchpoints throughout the guest journey. ● Develop and implement initiatives to improve guest satisfaction at each touchpoint. ● Develop an action plan for improving guest experience. ● Implement programs and activities to enhance the guest experience. ● Monitor and evaluate the effectiveness of programs and activities aimed at improving the guest experience. ● Promote, coordinate, and implement ideas to improve sustainable development and increase social contribution (inform guests through various channels). ● Actively participate in developing the upsell strategy. ● Conduct monthly GSI reporting. ● Monitor employee compliance with guest service standards ● Cooperate with Marketing to Manage the external communication plan (hotel channel, check in, lobby screen, digital frames, etc.). ● Cooperate with Marketing to Promote and support the Recognition Plan of the hotel ● Analyze guest feedback to identify areas for improvement. ● Collect guest feedback through various channels (surveys, reviews, etc.). ● Monitor & Take care of the hotel's online reputation on websites and OTAs (analyze reviews and respond). ● Respond to guest inquiries and complaints promptly and professionally. ● Analyze feedback to identify trends and common concerns. ● Share feedback with relevant departments and propose solutions. ● Analyze the results of Guest Satisfaction (Trust You). ● Be the main contact point for direct communication and service to assigned VIP guests. ● Handling all complaints of VIP guests (during and after the stay). ● Cooperate with relevant departments to prepare amenities for VIP guests (according to personal preferences). ● Participate in inspecting rooms and amenities for VIP guests. ● Develop loyalty program at the hotel ● Personalize guest experiences based on preferences and needs. ● Proactively address guest concerns and exceed expectations.

Duty Manager tại Vinpearl Resort & Golf Nam Hoi An

11/2021 → 10/2023 (1 năm 10 tháng)

Quang Nam, Viet Nam

Resort Assistant Manager tại Vinpearl Resort & Golf Nam Hoi An

6/2019 → Hiện tại

Quang Nam, Viet Nam

Receptionist tại Danang Marriott Resort & Spa, Non Nuoc Beach Villas

11/2018 → 6/2019 (7 tháng)

Da Nang, Viet Nam

Villa Host tại Meliá Vinpearl Cam Ranh Beach Resort

8/2017 → 11/2018 (1 năm 3 tháng)

Khanh Hoa, Viet Nam

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg