Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Đặng Thị Mai Anh

Đặng Thị Mai Anh

Hồ sơ 5 sao 191 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 27/06/1989, 35 tuổi

6 Hàng Đào quận Hoàn Kiếm Hà Nội

Cập nhật: 13/08/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

I've experienced at 5-star luxury hotels and 4-star luxury boutique for 10 years in diverse positions. I always take full responsibility for any tasks to complete at my best all the time and extremely motivated to constantly develop my skills and grow professionally to go further in the next career path

Trình độ học vấn chuyên môn

Paul Cezanne

Khách sạn Du Lịch - Thạc sĩ

2010 → 2012

Master and Bachelor Degree at Paul Cezanne University

Kĩ năng

Problem Solving
Leadership and training skill
Communication

Kinh nghiệm làm việc

Front Desk Senior Supervisor tại Sofitel Legend Metropole Hà Nội

10/2018 → 10/2020 (2 năm )

15 Ngô Quyên quận Hoàn Kiếm, Hà Nội

Directly handle all complaints of guests that are beyond competence of staff. • Take care of guests during their stay as well as during check-in, check-out procedures. • Fully in charge of the overall Front Desk team and activity during shift • Control all the paper reservation files for the next coming day and check carefully the room category, pricing, airport pick up, VIP Status, arrival time • Ensure the proper rooms blocked upon arrival time and special requests, and accurately follow up for arriving guests. • Read e-mail and follow up properly • Daily control of guest’s billing and hotel invoice

Front Office Manager tại Anatole Hotel Ha Noi

11/2020 → 5/2022 (1 năm 5 tháng)

28 Nhà Chung quận Hoàn Kiếm Hà Nôi

Supervising the efficiency of all processes of the hotel by proactively monitoring general operations including reception, bellman, guest relation officers and concierge • Training / coaching hotel standards / hiring and evaluate staff’s performance. • Directly handle all complaints of guests that are beyond competence of staff. • Taking initiative in ensuring that guests are fully satisfied with their experiences and employee interactions with guests are positive. • Meeting regularly with board management to stay up-to-date with organizational change or others related to the business of the hotel. • Maximize room revenue and occupancy by reviewing status daily, analyze rate variance, monitor credit report and maintain close observation of daily house counts • Monitor stock and order office supplies, including stationery and information leaflets

Guest Experience Manager tại Pullman Phu Quoc Beach Resort

7/2022 → 9/2023 (1 năm 2 tháng)

Group 6, commune Duong Tơ, Phu Quoc, Kien Giang

Ensure VIP guest’s experience meet expectation from pre-arrival to departure. Regular and close interactions with hotel guests to collect feedbacks and ideas. Focus on guest satisfaction when identifying business improvement opportunities. • Allow and support team member (front office/ food and beverages team…) to resolve internal and external guest service issues • Fully knowledge about the brand essentials ( standards ), checks and ensures full implementation across all departments • Set internal target and conduct quarterly full self-assessments to ensure the highest audit score

Mong muốn về công việc

Professional Environment

Giải thưởng

Ambassador of the year

4/2018

Ambassador of the year and employee of the month

Thông tin tham khảo

Pieter De Weerd - General Manager

Pullman Phu Quoc Beach Resort

ha248-gm@pullmanphuquoc.com - 0773765738

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg