Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Trường đại học kinh tế quốc dân
Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành - Đại học
2012 → 2014
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Teamwork, | |
Tôi có khả năng về Tiếng Anh, có thể đọc hiểu và giao tiếp tương đối tốt, thành thạo Excel, Word, Power Point, Access | |
- Có khả năng lãnh đạo, ra quyết định và giải quyết công việc tốt. | |
Chăm Sóc khách hàng | |
Hard working | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại Babylon Hotel & Spa
3/2018 → 3/2019 (1 năm )
45 Nguyễn Trường Tộ, Ba Đình, Hà Nội
_ Greet and guide guests _ Do procedures for check-in, check-out _ Receive and send letter, mailers _ Dealing with bookings _ Choosing rooms and handing out keys _ Preparing bills and taking payments _ Taking and passing on messages to guests _ Dealing with special requests from guests (like booking theatre tickets or storing valuable items) _ Answering questions _ Dealing with complaints or problems _Direct recommend tours and travel services to foreign tourists: hotels, tours, flight tickets, visa services, car & boat rental ... _ Work with other department to serve the guests.
Front Office Manager tại Damsel Boutique Hanoi Hotel
3/2019 → 6/2020 (1 năm 3 tháng)
37 gia ngư, hoàn kiếm, hà nội
_Responsible for all activities of the front desk department. _Plan and organize the duties of the front desk department. _Coordinate all activities of the front desk department. _Urging, inspecting, monitoring and evaluating the performance results of the employees in the department. _Participate in the selection of personnel for the front desk department. _Training and fostering to improve receptionist skills for staff. _Maximize room occupancy and revenue for the hotel. _Participate in the hotel's marketing activities. _Coordinate with other departments in the hotel. _Resolve guest complaints. _Welcome guests and important delegations. _Be responsible for the correct implementation of the hotel's regulations and current legal documents related to the work of the front desk department. _Perform other tasks at the request of superiors.
Front Office Manager tại Maison d’Orient Hotel
6/2022 → Hiện tại
26 ngõ huyện, P. hàng trống, Q. hoàn kiếm, Hà Nội
_Set up rooms and prices on OTA sites. _Flexible price adjustment from time to time to achieve optimal booking efficiency as well as profit for the hotel. _Make a marketing plan to promote the hotel _Recruitment, training, personnel management for each department. _Responsible for supervising the activities of each department and participating in the working process of the front desk department to ensure the best service for guests and resolving guest complaints during their stay. . _Find out, select service providers for hotels. _Compare and pay debts to service providers for the hotel monthly and report the financial situation to the investor.