Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Học viện Tài Chính
Kinh tế đầu tư Tài chính - Đại học
2017 → 2021
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Đánh giá thị trường kinh tế | |
Phân tích tài chính | |
Tiếng Anh giao tiếp | |
Tin học văn phòng |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại ZENEDEN GROUP
9/2022 → 8/2023 (11 tháng)
Hà Nội
- Providing customer service such as greeting guests, answering their questions, and assisting with any requests they may have during their stay. - Managing reservations, checking guests in and out, and ensuring that all guest information is accurate and up-to-date. - Responsible for managing the front desk area, ensuring that it is clean and organized at all times. - Managing multiple tasks and requests simultaneously.
E-commerce platform manager tại LECAS
7/2022 → 8/2022 (1 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Responsible for overseeing and managing the company's online sales platform. - Develop and implement effective strategies to increase online sales and revenue. - Managing online marketplaces such as Shopee, Lazada and Tiki, as well as the company's own website, ensuring that all product listings are accurate and up-to-date. - Managing the company's social media presence and developing effective digital marketing campaigns. - Managing inventory levels, shipping logistics and customer service for online orders.
Saleperson tại Laptop AZ
4/2021 → 6/2021 (2 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Providing exceptional customer service and meeting sale targets. - Introducing the features and benefits of various models to customers. - Understanding the inventory management and can maintain a clean and organized sales floor.