Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
Lâm Đồng
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Kinh tế TP HCM
Quản trị kinh doanh - Đại học
2009 → 2013
Kĩ năng
Customer service | |
Problem-solving | |
Front desk operations | |
Team management | |
Social media platforms | |
Customer relationship management | |
MS offices |
Kinh nghiệm làm việc
Senior Customer Service Executive tại Công ty TNHH Docosan
2/2022 → 4/2023 (1 năm 2 tháng)
Hồ Chí Minh
During my time with this employer. I was responsible monitoring team members and establishing targets and providing constructive feedback to assisst team members in meeting their abjectives. I also take on the responsibility of managing customer inquiries and providing support for product and service related issues technical problems and account inquiries.
Receptionist tại Golden Rose Hotel
2/2014 → 11/2016 (2 năm 9 tháng)
Thành phố Hồ Chí Minh
During my time with this employer, my duties include greeting guest as they come in, managing the check-in and check-out process, answering questions and requests and helping with administrative task at front office.
Customer Service Agent tại MerPerle Crystal Palace
12/2016 → 10/2020 (3 năm 10 tháng)
Thành phố Hồ Chí Minh
During my time with this employer, my duties are to assist guest with check-in, check-out processes, provide guests with hotel services information and accomodate guest during their stay in attentive, courteous and friendly manner.
Customer Service Leader tại Công Ty Cổ Phần Dược Phẩm Pharmacity
10/2020 → 11/2021 (1 năm 1 tháng)
Thành phố Hồ Chí Minh
During my time with this employer, I undertake to improve customer service experience, create engaing customer and facilities organize growth. Some parts of my role include setting and developing CS tasks and CS procedures, policies and standards.