Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
N/A
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
12 - 20 triệu
HCMC
N/A
N/A
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Saigon Tourism Vocational College
Hospitality Management - Cao đẳng
2011 → 2014
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Quản lý giám sát | |
- Có khả năng lãnh đạo, ra quyết định và giải quyết công việc tốt. |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Supervisor tại Citadines Central Bình Dương
1/2023 → Hiện tại
Bình Dương
Organize and manage the front desk skillfully and diplomatically Check the appearance, discipline and efficiency of Customer Service: Customer Service Officers, Club house attendants and drivers Responsible for the day-to-day operations at the front desk Always serve quickly and politely Communicate with other Customer Service departments and other departments in the company to keep the business running smoothly Monitor and coordinate all activities at the front desk Ensure security measures are taken in handing over key cards and guest information in the computer system Check registration and control slips Processing Cash Advances or Cash received upon checkout Maintain tight control over the operation of computer systems and peripheral devices Raise the standard of guest service through regular communication from guests to staff, to management Responsible for the equipment and orderliness of the Counter Responsible for maintaining a complete and up-to-date reservation system Train staff in specific areas for improvement Perform any other duties as requested by the GS Director or the Board of Directors