Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Đình Sơn

Nguyễn Đình Sơn

Hồ sơ 5 sao 103 Lượt xem hồ sơ

Nam, 27/08/1993, 31 tuổi

361/85/1 Âp 6 Xã Đông Thạnh Hóc Môn

Cập nhật: 29/07/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
N/A
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

With over 5 years working in Hospitality Industry,I am confident to bring my experiences to contribute for the company.In that 5 years in Front Office Department I learn a lot as a bellman , Receptionist .From that,I will ensure the quality of my work and make sure to deliver the exceptional service, the customer will feel like home during their stay .

Trình độ học vấn chuyên môn

Saigon Tourism Vocational College

Hospitality Management - Cao đẳng

2011 → 2014

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Quản lý giám sát
- Có khả năng lãnh đạo, ra quyết định và giải quyết công việc tốt.

Kinh nghiệm làm việc

Guest Service Supervisor tại Citadines Central Bình Dương

1/2023 → Hiện tại

Bình Dương

Organize and manage the front desk skillfully and diplomatically Check the appearance, discipline and efficiency of Customer Service: Customer Service Officers, Club house attendants and drivers Responsible for the day-to-day operations at the front desk Always serve quickly and politely Communicate with other Customer Service departments and other departments in the company to keep the business running smoothly Monitor and coordinate all activities at the front desk Ensure security measures are taken in handing over key cards and guest information in the computer system Check registration and control slips Processing Cash Advances or Cash received upon checkout Maintain tight control over the operation of computer systems and peripheral devices Raise the standard of guest service through regular communication from guests to staff, to management Responsible for the equipment and orderliness of the Counter Responsible for maintaining a complete and up-to-date reservation system Train staff in specific areas for improvement Perform any other duties as requested by the GS Director or the Board of Directors

Mong muốn về công việc

I want to be the Front Office Manager in the future so that working as Duty Manager is my important step to reach my goal. With my skills, experiences and ambition - I am confident to show my best performance now.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg