Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Cao đẳng Kinh tế Hồ Chí Minh
Quản trị kinh doanh - Cao đẳng
2020 → 2023
Kĩ năng
Communication | |
Problem solving | |
Organisation and efficiency | |
Planning | |
Microsoft Excel & Microsoft | |
English skill |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist Front Desk Office Cum Assistant tại California Hotel
3/2020 → 7/2023 (3 năm 4 tháng)
Ho Chi Minh
Welcome, taking care, and supporting guests during their stay as well as performing properly check-in and check-out procedures. Security measures are to be taken in handling of room keys and guest information in the computer. Follow up on guests issues, reaching out to verify satisfaction beyond initial communication. Listen to individual complaints with open mind and asked detailed questions to understand issues. Hold a role as a link between guest and management to communicate with guest to find out guest’s expectation in order to improve the service standards. Handling of cash advance or cash received upon check-out. To perform any other duties as required by the GS Manager or the Management. Follow up on other tasks as required