Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 1 | 19:41 13/07/2023 |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
FPT University
Hospitality Management - Đại học
2018 → 2022
Graduation grade: Fairly Good
Kĩ năng
Quản lý | |
Pha chế | |
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Pha chế rượu và cà phê ý | |
Tổ chức công việc | |
Tôi có khả năng về Tiếng Anh, có thể đọc hiểu và giao tiếp tương đối tốt, thành thạo Excel, Word, Power Point, Access |
Kinh nghiệm làm việc
Supervisor tại Nhà hàng Ấn Độ Dalcheeni
4/2022 → 6/2023 (1 năm 2 tháng)
Hồ Chí Minh
• Support Restaurant Manager to schedule weekly work for waiters • Supervising a team of 6 restaurant waiters • Monitoring staff service standards and assigning work areas •Doing assets management, restaurant equipments •Being flexible to support the work of Bartenders and Cartering • Knowledgable about Indian food and culture to advise customers • Supporting to serve customers during peak hours • Writing a restaurant property report and making a purchase recommendation
Supervisor tại Royal Hotel Saigon
4/2020 → 10/2020 (5 tháng)
Hồ Chí Minh
• Preparing and ensuring food quality before serving to customers • Managing departmental assets and equipment • Ensuring the cleanliness of the area during the shift • Supporting bar and banquet hall • Writting reports for management • Training new employees and intern
Waiter tại Royal Hotel Saigon
12/2019 → 4/2020 (4 tháng)
Hồ Chí Minh
• Serving customers' meals according to hotel service standards • Flexibility in serving in the restaurant department and the banquet hall • Having skills in serving standard wines and serving customers V.I.P
Waiter tại G Hotel
2/2019 → 8/2019 (6 tháng)
Penang
• Serving customers' meals in accordance with hotel service standards •Building good relationships with customers by observing and remembering their hobbies, their own names • Supporting colleagues and successfully complete the tasks assigned by the supervisor