Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
University of Finance - Marketing
Hospitality Management - Đại học
2019 → 2023
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
upselling | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử |
Kinh nghiệm làm việc
Leasing Consultant tại Visreal
9/2022 → 5/2023 (7 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Greet prospective residents with a friendly and professional demeanor, ensuring they feel welcomed and comfortable during their visit Conduct property tours, highlighting apartment features, amenities, and community offerings to potential residents. Respond to leasing inquiries via phone, email, and in person, providing accurate and timely information about availability, pricing, and lease terms. Handle resident complaints and concerns in a timely and professional manner, working with the property management team to resolve issues and ensure resident satisfaction. Promote unoccupied properties through various media and advertising techniques
Receptionist tại Khách sạn Nikko Sài Gòn
1/2022 → 7/2022 (5 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Greet guests with a friendly and professional demeanor, ensuring that they feel welcome and comfortable throughout their stay. Handle guest inquiries and requests via phone, email, and in person, providing accurate and timely information about hotel services, amenities, and local attractions. Check-in and check-out guests efficiently, accurately completing all necessary paperwork and ensuring that guests' requests are met. Handle cash and credit card transactions accurately and efficiently, ensuring that the hotel's financial records are up-to-date and accurate. Respond promptly and professionally to guest complaints and concerns, working with other departments to resolve issues to guests' satisfaction.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
University of finance-marketing Excellent Scholarship in 1st semester 2020-2021
12/2021
Excellent Scholarship