Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Võ Ngọc Hân

Võ Ngọc Hân

Hồ sơ 5 sao vàng 76 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 14/07/1998, 26 tuổi

6/15C Tân Qúy Tây, Bình Chánh, HCM

Cập nhật: 02/10/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
N/A
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A

Giới thiệu bản thân

I am a fresh graduate and got two Degree Certificates from both universities Ton Duc Thang and Taylor's University, Malaysia. While learning and working in Malaysia, I enhanced myself significantly with a lot of hotel industry knowledge and a professional working performance at Marriott. Inc. I believe I have a strong ability to work well and contribute more value to the hotel industry.

Trình độ học vấn chuyên môn

Taylor's University, Malaysia

Bachelor of International Hospitality Management - Đại học

2020 → 2023

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Tổ chức công việc
Giải quyết phàn nàn
Ngoại ngữ

Kinh nghiệm làm việc

Waitress tại Liberty Saigon Citypoint Hotel

9/2021 → 3/2022 (5 tháng)

HCM

Taking guest orders, communicating them effectively to the kitchen, and serving foods Handling the guest's complaint. Supporting and organizing the special event for guests

Guest Service Agent tại Element Kuala Lumpur By Westin, Marriott.Inc

8/2022 → 3/2023 (6 tháng)

Kuala Lumpur

Proceed with the check-in and check-out process. Manage room and guest complaints. Cooperate with other departments to handle guest problems.

Mong muốn về công việc

As I already got a general knowledge of the hotel industry and the international working environment, I hope that I will get a job related to the FO department at the hotel, especially Operator/Call Center Agent, and contribute my effort to help the hotel achieve the most guest satisfaction as much as possible.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg