Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Đỗ Thị Thúy Diễm

Đỗ Thị Thúy Diễm

Hồ sơ 5 sao bạc 48 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 30/09/1994, 30 tuổi

K84/1 Tran Van Du, Da Nang City

Cập nhật: 08/06/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

2009-2012 Hoang Hoa Tham High School, Da Nang City 2012-2016 Duy Tan University, Da Nang City (Bachelor of English) 2016 Toefl ITP 550 course - Duy Tan University 2016 Computer Skills course - Duy Tan University

Trình độ học vấn chuyên môn

Duy Tan University, Da Nang City

Bachelor of English - Đại học

2012 → 2016

Kĩ năng

Good at communicating, presenting, negotiating and coordinating skills, strong analytical skills.
English

Kinh nghiệm làm việc

Receptionist tại Vinpearl Resort & Spa Da Nang

4/2018 → 4/2022 (4 năm )

Da Nang

 Welcomed and checked-in guests promptly and professionally.  Handled requests and inquiries from guests, including room service requests, transportation arrangements, and reservation changes.  Managed phone calls, emails, and other communication channels efficiently.  Provided information about hotel services, amenities, and local attractions.  Resolved guest complaints and difficult situations effectively and with professionalism.  Ensured accurate billing and payment processes during check-out.

Incharge Reservation Department tại Melia Danang Beach Resort.

8/2022 → 6/2023 (10 tháng)

Da Nang

 Received and processed room reservation requests via phone and email.  Updated and maintained the reservation system.  Addressed special room requests and resolved customer issues.  Provided information and recommendations on hotel services and amenities.  Supported other departments in promoting and selling rooms.  Received and processed room reservation requests via phone and email.  Updated and maintained the reservation system.  Addressed special room requests and resolved customer issues.  Provided information and recommendations on hotel services and amenities.  Supported other departments in promoting and selling rooms.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg