Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Tùng Sơn

Nguyễn Tùng Sơn

Hồ sơ 5 sao bạc 261 Lượt xem hồ sơ

Nam, 08/10/1997, 27 tuổi

Kim Văn Kim Lũ, Hoàng Mai, Hà Nội

Cập nhật: 26/06/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Dear respected recruitors, I am graduated from Hanoi University of Industry. My major is Tourism and Hospitality Management. I have had 04 years experience in Hospitality Industry as Food & Beverage staff and Front Desk Clerk. I do hope working in a international and professional organization to enhance my working skills and develope my career.

Trình độ học vấn chuyên môn

Hanoi University of Industry

Tourism and Hospitality Management - Đại học

2015 → 2019

I have joined E4U - English Club as a leader and a tutor.

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
MS Offices
⦁ Smile PMS, Smile POS, Smile SPA, Smile BO

Kinh nghiệm làm việc

Senior Guest Service Officer tại Somerset Grand Hanoi

11/2021 → Hiện tại

Hanoi, Vietnam

- Working as Acting Supervisor after 03 years contribution with great performance. - Take responsibilities of training new employees. - Supervise working operation of Guest Service Team. - Ensure best conditions of the lobby's area. - Maintain the profestional standards' Ascott Group and excellent services to customers. - The most mentioned staff with Ascott's Survey of January'2022 and October'2022.

Receptionist tại Anatole hotel Hanoi

2/2020 → 11/2021 (1 năm 9 tháng)

Hanoi, VietNam

- Welcome and prepare best qualified service to customers. - Check in and check out as hotel's standards. - Billing and cashiering check. - Handling with guests' concern and issues during their stay.

Cafe Lautrec's Waiter tại Hotel de l'Opera Hanoi

6/2019 → 1/2020 (7 tháng)

Hanoi, Vietnam

- Providing excellent wait service and warmly welcome/ farewell guests. - Taking customer orders and delivering food and beverages. - Recommend menu, quickly response guests' concerns and questions.

Mong muốn về công việc

I am looking forward to working in a professional working's environment and clearly promotion plan.

Giải thưởng

DNA Ascott Service

8/2022

DNA is the award of the best regconition which is nominated by all hotel's staff, manager and customers.

Thông tin tham khảo

Dương Quốc Anh - Duty Manager

Somerset Grand Hanoi

duongquocanh124@gmail.com - 0982613565

Lê Thị Hồng Nhung - Guest Service Manager

Somerset Grand Hanoi

le.hongnhung@the-ascott.com - 098 9605968

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg