Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Mạnh Việt

Trần Mạnh Việt

Hồ sơ 5 sao vàng 286 Lượt xem hồ sơ

Nam, 18/04/2001, 23 tuổi

44 lô 3C Lê Hồng Phong quận Ngô Quyền thành phố Hải Phòng

Cập nhật: 22/06/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I am a graduated hospitality student in Business and Hotel Management school in Switzerland, I am looking for a job in hospitality industry to gain more experiences especially in the field of Guest Relationships department, Front Office, Food and Beverage Service. I am able to bring positive mindsets and high determination to the groups. I am a very positive, enthusiastic and motivated person with an ability to work in every environment. I do believe that is most of the personality to become a professional manager.

Trình độ học vấn chuyên môn

Business an Hotel Management School in Switzerland

Quản trị khách sạn - Đại học

2019 → 2023

Kĩ năng

Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Lắng nghe và xử lý tình huống
Quản lý
Quản lí thời gian
Tổ chức công việc
Giải quyết phàn nàn
Training and Development

Kinh nghiệm làm việc

F&B Service Trainee tại Peking Garden Glatbrugg and Kloten Restaurants

8/2020 → 2/2021 (6 tháng)

Zurich, Switzerland

Check all the table, serve food and beverage Solve guest's complain Take care customers Provide customer services

M Club Lounge Trainee tại Marriott Hotel

8/2021 → 2/2022 (6 tháng)

Zurich, Switzerland

Impeccable quality of service and the guest reception and satisfaction Pay attention to compliance with the storage regulations Offers personalized guest service to answer questions, provide information and make recommendations Check that all meals and alcohol consumption are booked in the micros. Build and dismantle the buffet (breakfast, lunch, evening) and make sure that it is always complete and inviting. Participation in all relevant meetings and training courses such as banquet, bellman, housekeeping.

Night Auditor tại IBIS Zurich Messe Airport Hotel

8/2022 → 2/2023 (6 tháng)

Zurich, Switzerland

Responsible for doing check-in and check-out for the guests and answering all the questions Maintain control hotel accounts in order to make sure all charges are accurate and post in timely manner Completed report for management and morning shift by the next morning

Mong muốn về công việc

I would like to work in 5 stars hotel and resort environment, especially in Front Desk and Guest Relationship Department.

Giải thưởng

Service Star Exceleemce Award

1/2022

Service Star Exceleemce Award for an exemplary commitment to brilliant service and guest satisfaction

Thông tin tham khảo

Isabel Welter - Head of Internship Department

B.H.M.S. Business Hotel Management School, Switzerland

Isabel.welter@bhms.ch - +41 41 248 70 02

Michael Ruetschi - Finance and HR Manager

Peking Garden AG, Switzerland

m.rueetschi@peking-garden.ch - +41 44 241 23 22

Sebastian Sardi - Supervisor of M Club Lounge

Zurich Marriott Hotel, Switzerland

sebastian.sardi@marriotthotels.com - +41 79 814 11 29

Szabo Balint - Front Office Manager

Ibis Zurich Messe Airport Hotel

H2980@ACCOR.COM - +36 30 641 5007

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg