Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Business an Hotel Management School in Switzerland
Quản trị khách sạn - Đại học
2019 → 2023
Kĩ năng
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Tổ chức công việc | |
Giải quyết phàn nàn | |
Training and Development |
Kinh nghiệm làm việc
F&B Service Trainee tại Peking Garden Glatbrugg and Kloten Restaurants
8/2020 → 2/2021 (6 tháng)
Zurich, Switzerland
Check all the table, serve food and beverage Solve guest's complain Take care customers Provide customer services
M Club Lounge Trainee tại Marriott Hotel
8/2021 → 2/2022 (6 tháng)
Zurich, Switzerland
Impeccable quality of service and the guest reception and satisfaction Pay attention to compliance with the storage regulations Offers personalized guest service to answer questions, provide information and make recommendations Check that all meals and alcohol consumption are booked in the micros. Build and dismantle the buffet (breakfast, lunch, evening) and make sure that it is always complete and inviting. Participation in all relevant meetings and training courses such as banquet, bellman, housekeeping.
Night Auditor tại IBIS Zurich Messe Airport Hotel
8/2022 → 2/2023 (6 tháng)
Zurich, Switzerland
Responsible for doing check-in and check-out for the guests and answering all the questions Maintain control hotel accounts in order to make sure all charges are accurate and post in timely manner Completed report for management and morning shift by the next morning
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Service Star Exceleemce Award
1/2022
Service Star Exceleemce Award for an exemplary commitment to brilliant service and guest satisfaction
Thông tin tham khảo
Isabel Welter - Head of Internship Department
B.H.M.S. Business Hotel Management School, Switzerland
Isabel.welter@bhms.ch - +41 41 248 70 02
Michael Ruetschi - Finance and HR Manager
Peking Garden AG, Switzerland
m.rueetschi@peking-garden.ch - +41 44 241 23 22
Sebastian Sardi - Supervisor of M Club Lounge
Zurich Marriott Hotel, Switzerland
sebastian.sardi@marriotthotels.com - +41 79 814 11 29
Szabo Balint - Front Office Manager
Ibis Zurich Messe Airport Hotel
H2980@ACCOR.COM - +36 30 641 5007