Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Tiếng Anh (Khá)
N/A
Kinh doanh & tiếp thị
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
University of Economics Ho Chi Minh
Marketing - Đại học
2018 → 2022
GPA: 3.15/4
Kĩ năng
Computer Science | |
Communicate in English |
Kinh nghiệm làm việc
Marketing Collaborator tại ZingMP3
7/2022 → Hiện tại
HCM
- Conduct thorough analysis of the artist or enterprise's back catalog to evaluate media promotion opportunities, and propose strategic promotion plans to the Business Development team. - Execution: Lead cross-functional teams to execute promotion plans, including social media marketing, marketing design, and media coverage tracking and reporting. - Produce weekly media coverage reports, analyze data, and provide insights to the leadership team. - Monitor digital music platforms and conduct market research to identify current and emerging music trends and potential artists. - Collaborate with internal teams to leverage market insights in developing artist promotion plans.