Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Tài Chính Marketing
Quản Trị Khách Sạn - Đại học
2013 → 2017
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống | |
Tổng hợp và phân tích số liệu | |
Kỹ năng Kế toán cơ bản |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Supervisor tại La Siesta Premium Saigon Boutique Hotel
2/2023 → Hiện tại
Ho Chi Minh City
Joining pre-opening team, participating in Front Office's duties training, establishing Front Office's SOP and PMS. Observing and controlling the distribution of daily room allotments, ensuring daily room rates, supervising and executing daily Front Office's financial reports, utilizing the maximization of walk-in room revenue. Supervising the night auditor's activities, including the finalization of daily billing and ADR's inspection, the reconciliation of daily payment and the preparation of documents for the next day's check-in and check-out. Providing more insightful training to Front Officers.
Guest Services Officer tại Somerset Feliz Serviced Apartment
2/2022 → 2/2023 (1 năm )
Ho Chi Minh City
Check in guests, answer phones and take reservations. Responding to guest complaints, requests and emergencies. Processing guest's invoices, reconciling all of daily payment to make sure they are verified and successfully collected/refunded. Balancing the cash drawer and log receipts, Investigating and resolving out-of-balance accounts Ensuring accurate financial records and ledgers and preparing for forecasts and audits
Guest Relations Supervisor tại Belle Maison Parosand Danang Hotel
7/2019 → 12/2021 (2 năm 5 tháng)
Đà Nẵng
Supervise Guest Relation Officers , keeps the immediate manager fully informed of all problems or unusual matters of significance. Maintaining a transparent and open line of communication, coordination and feedback with related departments to ensure customer requests and complaints are handled effectively and efficiently. Promote Inter-Hotel sales and in-house facilities. Renders maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention to entire residence guest
Guest Relations Officer tại Fusion Resort Phu Quoc
6/2017 → 6/2019 (2 năm )
Phú Quốc
Provide information about amenities, area and venues and promote services. Anticipate guest needs and build rapport with customers Address customer complaints and escalate to Guest Relations Manager when needed. Ensure compliance with health and quality standards.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
LUONG Ngoc Khanh, Mr. - CEO
H&K Hospitality Group (managing Belle Maison Parosand Danang)
khanh@hkh.vn - 0904014041
LE Thi Quynh Nhu, Ms. - Guest Service Manager
Somerset Feliz Serviced Apartment
lethiquynhnhu87@gmail.com - 0989 465 684
NGUYEN Thi Ha, Ms. - Front Office Manager
La Siesta Premium Saigon
fom.saigon@lasiestahotels.vn - 0973 112 498