Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

VÕ HOÀNG TIẾN

VÕ HOÀNG TIẾN

Hồ sơ 5 sao bạc 695 Lượt xem hồ sơ

Nam, 12/08/1995, 29 tuổi

34 Đường Số 11 - Bình Hưng - Bình Chánh - TP.HCM

Cập nhật: 24/01/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Kiên Giang, Bà Rịa - Vũng Tàu, Nước ngoài
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

My name is Vo Hoang Tien. I am 28 years old and have over 5-year experience in hospitality industry. I am confident that I have the abilities and qualities that meets your requirements after a variety of experience I accumulated in Vietnam’s hospitality environment. Besides the essential skills which a professional hotelier is required, include fluent English communication and writing as well as Chinese communication, detail-orientated and customer-orientated mindset, I also possess a wide-ranged knowledge of Front Office operation due to the variety of roles that I experienced during my career. The most important thing I strongly believe that is my huge concentration, determination as well as my optimistic attitude always on my job. Last but not least, I ensure that my sense of responsibility and honesty can lead my team to a lasting success in case an opportunity of leading a team is offered to me.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Tài Chính Marketing

Quản Trị Khách Sạn - Đại học

2013 → 2017

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống
Tổng hợp và phân tích số liệu
Kỹ năng Kế toán cơ bản

Kinh nghiệm làm việc

Front Office Supervisor tại La Siesta Premium Saigon Boutique Hotel

2/2023 → Hiện tại

Ho Chi Minh City

Joining pre-opening team, participating in Front Office's duties training, establishing Front Office's SOP and PMS. Observing and controlling the distribution of daily room allotments, ensuring daily room rates, supervising and executing daily Front Office's financial reports, utilizing the maximization of walk-in room revenue. Supervising the night auditor's activities, including the finalization of daily billing and ADR's inspection, the reconciliation of daily payment and the preparation of documents for the next day's check-in and check-out. Providing more insightful training to Front Officers.

Guest Services Officer tại Somerset Feliz Serviced Apartment

2/2022 → 2/2023 (1 năm )

Ho Chi Minh City

Check in guests, answer phones and take reservations. Responding to guest complaints, requests and emergencies. Processing guest's invoices, reconciling all of daily payment to make sure they are verified and successfully collected/refunded. Balancing the cash drawer and log receipts, Investigating and resolving out-of-balance accounts Ensuring accurate financial records and ledgers and preparing for forecasts and audits

Guest Relations Supervisor tại Belle Maison Parosand Danang Hotel

7/2019 → 12/2021 (2 năm 5 tháng)

Đà Nẵng

Supervise Guest Relation Officers , keeps the immediate manager fully informed of all problems or unusual matters of significance. Maintaining a transparent and open line of communication, coordination and feedback with related departments to ensure customer requests and complaints are handled effectively and efficiently. Promote Inter-Hotel sales and in-house facilities. Renders maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention to entire residence guest

Guest Relations Officer tại Fusion Resort Phu Quoc

6/2017 → 6/2019 (2 năm )

Phú Quốc

Provide information about amenities, area and venues and promote services. Anticipate guest needs and build rapport with customers Address customer complaints and escalate to Guest Relations Manager when needed. Ensure compliance with health and quality standards.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

LUONG Ngoc Khanh, Mr. - CEO

H&K Hospitality Group (managing Belle Maison Parosand Danang)

khanh@hkh.vn - 0904014041

LE Thi Quynh Nhu, Ms. - Guest Service Manager

Somerset Feliz Serviced Apartment

lethiquynhnhu87@gmail.com - 0989 465 684

NGUYEN Thi Ha, Ms. - Front Office Manager

La Siesta Premium Saigon

fom.saigon@lasiestahotels.vn - 0973 112 498

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg